اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

دور دوم گفت‌وگوهای استراتژیک واشنگتن و تل‌آویو درباره ایران

یک پایگاه خبری آمریکایی گزارش داد که امروز مقامات ارشد امنیتی آمریکا و رژیم صهیونیستی نشست مجازی درباره ایران و با تمرکز بر فعالیت‌های منطقه‌ای تهران برگزار خواهند کرد.

دور دوم گفت‌وگوهای استراتژیک واشنگتن و تل‌آویو درباره ایران

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، در بحبوحه اقدامات خرابکارانه رژیم کودک‌کش صهیونیستی علیه جمهوری اسلامی ایران و حمایت آمریکا از آنها، دور دوم گفت‌وگوهای استراتژیک واشنگتن و تل‌آویو برگزار می‌شود.

 پایگاه خبری «آکسیوس» به نقل از سه مقام رژیم صهیونیستی گزارش داد که مقام‌های امنیتی ارشد این رژیم و آمریکا، روز سه‌شنبه دور دوم گفت‌وگوهای استراتژیک درباره ایران را برگزار می‌کنند.

در این جلسه، که از طریق لینک ویدئویی امن برگزار می‌شود، «جِیک سالیوان» مشاور امنیت ملی دولت تروریست آمریکا و «مئیر بن‌شبت» مشاور امنیت داخلی رژیم کودک‌کش صهیونیستی حضور دارند.

 آکسیوس به نقل از مقام‌های صهیونیست نوشت: «انتظار می‌رود که این دور از گفت‌وگوها روی فعالیت‌های منطقه‌ای ایران در سوریه، لبنان، عراق و یمن متمرکز باشد».

بر اساس این گزارش، گفت‌وگوهای کمیسیون مشترک برجام در وین و همچنین خرابکاری‌های اخیر رژیم صهیونیستی علیه ایران نیز احتمالا در این نشست مطرح می‌شود.

«بهروز کمالوندی» سخنگوی سازمان انرژی اتمی ایران بامداد روز یکشنبه (۲۲ فروردین) اعلام کرد حادثه ای در بخشی از شبکه توزیع برق مجتمع غنی سازی شهید احمدی روشن ( نطنز ) رخ داد که خوشبختانه صدمات انسانی و آلودگی به دنبال نداشته است.

«سعید خطیب‌زاده» سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران نیز با بیان اینکه انتقام از رژیم صهیونیستی در زمان و مکانش انجام می‌شود، گفت: «سانتریفیوژهایی که دیروز در پی حادثه نطنز از مدار خارج شد از نوع IR1 بود و با سانتریفیوژهای پیشرفته جایگزین می‌شود».

این نشست امنیتی واشنگتن و تل‌آویو در حالی است که «لوید آستین» وزیر دفاع آمریکا نیز از رژیم صهیونیستی به دلیل اقداماتش علیه ایران قدردانی کرده و گفت تعهد واشنگتن به شراکت استراتژیک آمریکا-اسرائیل، مستحکم است. (جزئیات بیشتر)

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول