اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

شنانی:آماده‌ایم که از مشهد با 3 امتیاز برگردیم/استقلال تیم بزرگی است اما ما توانایی هر کاری را داریم

مهاجم تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: همه چیز مهیا است که به مشهد برویم و با سه امتیاز برگردیم.

شنانی:آماده‌ایم که از مشهد با 3 امتیاز برگردیم/استقلال تیم بزرگی است اما ما توانایی هر کاری را داریم

حسین شنانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد شرایط تیم ذوب‌آهن اصفهان اظهار داشت: شرایط خوبی داریم. به اردو رفتیم، بازی تدارکاتی انجام دادیم، فشار خوبی آوردیم و الان بدن‌هایمان آماده است. همه چیز مهیا است که به مشهد برویم و با سه امتیاز برگردیم.

وی با اشاره به اولین بازی ذوب‌آهن در سال جدید که با کسب سه امتیاز همراه شد، گفت: مقابل صنعت نفت آبادان بازی خوبی انجام دادیم. تمام بازی‌ها برایمان ۶امتیازی است و برای برد به زمین می‌رویم. خداراشکر صنعت نفت را هم بردیم. البته می‌توانستیم بیشتر گل بزنیم ولی موقعیت‌هایمان تبدیل به گل نشد. ان‌شاالله در بازی با پدیده هم به برد برسیم. این بازی برایمان خیلی مهم است چون اگر ببریم شرایطمان در جدول بهتر می‌شود.

شنانی گفت: امیدوارم بتوانیم با برنامه‌های مجتبی حسینی و کادرفنی هر سه امتیاز مسابقه را به دست بیاوریم. این بازی به نظرم یک فینال زودرس است و امیدوارم سربلند بیرون بیاییم. پدیده تیم جنگنده‌ای است. خوب پرس می‌کنند و از نظر فنی تیم خوبی هستند اما ما هم ذوب آهنیم و می‌خواهیم دست پر به اصفهان برگردیم.

وی در مورد کار کردن با مجتبی حسینی عنوان کرد: کار کردن با او فوق‌العاده است. همیشه از او یاد می‌گیریم. حسینی سال گذشته هم در مس کرمان مربی من بود. همه چیز را خیلی خوب توضیح می‌دهد و خداراشکر از زمانیکه آمده شرایط تیم تغییر کرده است. او روحیه خوبی به تیم داده و خداراشکر تا الان جواب گرفته، ان‌شاالله این روند ادامه داشته باشد.

مهاجم ذوب آهن در خصوص اینکه این تیم در بازی‌های اخیر خودش کم گل خورده، عنوان کرد: خط دفاعی تیم با آمدن مجتبی حسینی شرایط خیلی خوبی پیدا کرده، او هم با مهاجمان و هم با مدافعین کار می‌کند و همه چیز را یاد می‌دهد تا به صورت درست در زمین اجرا کنیم.

شنانی در مورد اینکه چقدر به جدا شدن ذوب‌آهن از انتهای جدول امیدوار است، گفت: جایگاه فعلی واقعا در شان نام ذوب‌آهن نیست. وعده و وعید نمی‌دهیم ولی بازی به بازی پیش می‌رویم. تمام سعی و تلاشمان این است که از این جایگاه فاصله بگیریم و در جدول صعود کنیم. نگاهی هم به جام حدفی داریم تا ناکامی‌های لیگ را در آنجا جبران کنیم و اگر خدا بخواهد حتی به قهرمانی برسیم.

مهاجم ذوب‌آهن در مورد تقابل با استقلال در جام حذفی اظهار داشت: استقلال تیم بزرگی است. بازی در تهران است و کار سختی داریم ولی ما ذوب آهن هستیم و توانایی انجام هر کاری را داریم. تلاش می‌کنیم که از این بازی هم سربلند بیرون بیاییم.
انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول