اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

انتشار فیلم شلیک مرگبار پلیس آمریکا به جوان سیاه‌پوست نزدیک قتلگاه فلوید

پلیس آمریکا تصاویر دوربین لباس ماموران دخیل در تیراندازی به سمت «دانته رایت» 20 ساله که به مرگ وی منجر شد را منتشر کرد.

انتشار فیلم شلیک مرگبار پلیس آمریکا به جوان سیاه‌پوست نزدیک قتلگاه فلوید

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، پلیس آمریکا تصاویر دوربین لباس مامورانی را که در تیراندازی مرگبار روز یکشنبه به یک جوان سیاه‌پوست ۲۰ ساله دست داشتند، منتشر کرده است.

 

 

حادثه‌ای که در چند کیلومتری محل قتل «جورج فلوید» در ایالت مینه‌سوتا آمریکا رخ داد، تا بار دیگر این ایالت صحنه اعتراضات به خشونت و نژادپرستی پلیس آمریکا باشد.

رئیس پلیس «بروکلین سنتر» مدعی است افسر زنی که به «دانته رایت» شلیک کرد و او را به قتل رساند، تفنگ دستی خود را با تفنگ الکتریکی (تِیزر) اشتباه گرفته بود.

«جو بایدن» رئیس‌جمهور آمریکا نیز با بیان اینکه هیچ توجیهی برای آشوب و غارت‌گری وجود ندارد، معترضان به خشونت پلیس این کشور را به برگزاری تظاهرات مسالمت‌آمیز دعوت کرد.

بایدن با درخواست برای برقراری آرامش بعد از کشته‌ شدن رایت، گفت که اظهارات رئیس پلیس این شهر مبنی بر اینکه افسر ضارب سلاح‌های خود را اشتباه کرده بود، صحیح است.

پس از آن که روز یکشنبه پلیس آمریکا با شلیک به دانته رایت، راننده ۲۰ ساله یک خودرو باعث تصادف و مرگ او در فاصله ۱۶ کیلومتری محل قتل جورج فلوید شد، معترضان برای دومین شب متوالی علیرغم مقررات منع آمد و شد به خیابان‌های شهر بروکلین‌سنتر در مینه‌سوتا آمدند و با پلیس درگیر شدند.

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول