اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

مجلس ناظر بر عملکرد دولت است/ لزوم توضیح وزارت خارجه درباره جزئیات دیدار با نخست وزیر کره جنوبی

نماینده ساری در مجلس با بیان اینکه دیدار نخست‌ وزیر کره با برخی از مسئولان کشور در ایام منتهی به انتخابات ریاست جمهوری موجب سوء استفاده جریان غربگرا شده گفت: وزیر خارجه باید دستاورد دیدار مسئولان با نخست‌وزیر کره جنوبی به مجلس توضیح دهد.

مجلس ناظر بر عملکرد دولت است/ لزوم توضیح وزارت خارجه درباره جزئیات دیدار با نخست وزیر کره جنوبی

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، علی بابائی کارنامی نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه 24 فروردین) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی اظهار داشت: مجلس ناظر بر عملکرد دولت است و باید بر عملکرد وزارت خارجه درباره دیدار نخست‌وزیر کره جنوبی با شخصیت‌های حقوقی و حقیقی جمهوری اسلامی نظارت شود.

وی افزود: از انجام مذاکره با کشورهای دنیا استقبال می‌کنیم اما دستاورد دیدارهای اخیر نخست‌وزیر کره با مسئولان کشوربه ویژه در ایام نزدیک به انتخابات ریاست جمهوری باید کاملاً شفاف بیان شود؛ این دیدار موجب سوء استفاده برخی افراد غربگرا شده است. 

وی تصریح کرد: مجلس بالاترین رکن است که باید به مسائل مختلف روز جامعه نظارت کند

بابایی کارنامی گفت: هیأت رئیسه مجلس و کمیسیون امنیت ملی باید به موضوع دیدار مسئولان کشور با نخست‌وزیر کره جنوبی ورود کنند و وزارت خارجه هم باید مشروح مذاکرات انجام شده را کاملا شفاف بیان کند و بگوید چه دستاوردی برای کشور به همراه داشته است زیرا وزارت خارجه در 7 سال اخیر کارنامه خوبی درباره مذاکرات نداشته است.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول