اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

توزیع یک میلیون پرس غذا در طرح اطعام مهدوی رمضان در هرمزگان

مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان از برگزاری سومین مرحله پویش ایران همدل در قالب اطعام مهدوی در ماه پر خیروبرکت رمضان امسال خبر داد و گفت: در این طرح یک میلیون دست غذا تهیه و توزیع می‌شود.

توزیع یک میلیون پرس غذا در طرح اطعام مهدوی رمضان در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، جلیل تراهی امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: کمیته امداد استان هرمزگان از ابتدای ماه رمضان سومین مرحله از پویش ایران همدل در قالب اطعام مهدوی را آغاز می‌کند که هدف از این پویش توزیع غذای گرم و افطاری ساده بین نیازمندان در طول  این ماه مبارک  می باشد.

تراهی از پیش بینی راه اندازی 110 واحد آشپزخانه  اطعام مهدوی در سطح استان هرمزگان خبر داد و افزود: این آشپزخانه‌ها در سطح استان کار پخت  و توزیع غذای گرم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی بین نیازمندان و خانواده‌های آسیب دیده از بیماری کرونا را بر عهده خواهند داشت و امیدواریم در طول ماه مبارک رمضان بیش از یک میلیون پرس غذای گرم طبخ و توزیع شود.

وی تصریح کرد: هم استانی‌های عزیز می توانند نذورات و خیرات خود را در جهت تامین غذای گرم و افطاری ساده از طریق کد دستوری #076*8877*  و یا کارت مجازی 6037997900000648 واریز کنند.

 مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان گفت: همزمان با میلاد با سعادت امام حسن مجتبی (ع) از نیمه ماه مبارک رمضان در قالب رزمایش کمک مومنانه توزیع 530 سری جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد استان هرمزگان انجام می‌گیرد.

انتهای پیام/88055/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول