اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

سلیمانی: گل تبریزی خطای هند بود/ پنالتی روی مهاجم پیکان اتفاق نیفتاد

کارشناس داوری فوتبال ایران گفت: در صحنه گل اول گل گهر به پیکان باید خطای هند مرتضی تبریزی اعلام می‌شد.

سلیمانی: گل تبریزی خطای هند بود/ پنالتی روی مهاجم پیکان اتفاق نیفتاد

حیدر سلیمانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس درباره عملکرد داور مسابقه پیکان و گل‌گهر سیرجان در هفته بیستم لیگ برتر اظهار داشت: این بازی سه صحنه مهم داشت که مورد اعتراض تیم پیکان قرار گرفت. صحنه اول مربوط به گل مرتضی تبریزی است. در آن لحظه وی برای زدن توپ با سر بلند شد اما کنترل نداشت و ناخودآگاه دستش به توپ برخورد کرد. عمد و غیر عمد برخورد توپ به دست مهاجم خطا است و میثم حیدری باید به همین دلیل گل اول گل‌گهر را خطای هند  اعلام می‌کرد.

وی ادامه داد: در صحنه قبل از گل دوم گل‌گهر برخوردی بین مهاجم تیم پیکان (رضا جبیره) با آرمین سهرابیان رخ داد. در آن حرکت هیچ خطایی درون محوطه حریف روی جزیره اتفاق نیفتاد زیرا سهرابیان ابتدا توپ را زد و در ادامه با مهاجم پیکان برخورد کرد. به دلیل اینکه توپ در صحنه وجود نداشت این حرکت پنالتی نبود اما اگر توپ در صحنه بود داور می‌توانست اعلام پنالتی کند.

کارشناس داوری فوتبال ایران درباره صحنه گل دوم گل‌گهر توضیح داد: تشخیص دادن برای آفساید در این صحنه خیلی سخت است. طبق تصاویری که ما می‌بینیم  فکر می کنم کمک داور کار درستی انجام داد و مهاجم گل‌گهر با مدافع پیکان که روی قوس محوطه جریمه بود روی یک خط قرار داشتند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول