اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

لواندوفسکی دیدار برگشت مقابل پاریس را هم از دست داد

بیلد آلمان از بازگشت رابرت لواندوفسکی به تمرینات بایرن مونیخ خبر داد ولی عنوان کرد که این بازیکن به بازی مقابل پاریس نخواهد رسید.

لواندوفسکی دیدار برگشت مقابل پاریس را هم از دست داد

به گزارش خبرگزاری فارس، در دیدارهای ملی رابرت لواندوفسکی در دیدار لهستان مقابل آندورا مصدوم شد تا بایرن مونیخ یکی از مهمترین ستاره‌های خود را پیش از دیدار مقابل پاریس از دست دهد. 

در نبود لواندوفسکی، بایرن مونیخ در آلمان مقابل پاریس شکست 3 بر 2 را تجربه کرد تا نبود این بازیکن بیشتر از قبل حس شود. با اینکه برخی عنوان کرده بودند که ممکن است ستاره مونیخ به بازی برگشت بازگردد ولی بیلد آلمان به طور رسمی اعلام کرد که این بازیکن در دیدار مقابل پاریس در دسترس نخواهد بود.

بیلد گزارش داد که امروز لواندوفسکی تمرینات انفرادی خود را آغاز کرد ولی نمی‌تواند در دیدار فرداشب مقابل پاریس به میدان برود. به این ترتیب بایرن باید بدون ستاره اصلی خود به فرانسه برود و با شاگردان پوچتینو دیدار کند.

زولهو گنابری نیز در دسترس نخواهند بود و به این ترتیب به نظر می‌رسد چوپوموتینگ دوباره در خط حمله باواریایی‌ها توپ زند. هنوز مشخص نیست که گورتزکا به این بازی می‌رسد یا خیر.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول