اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

۹۴۵ داوطلب شورای روستا در ملایر ثبت‌نام کردند

فرماندار ملایر از ثبت نام ۹۴۵ داوطلب شورای اسلامی در روستاهای شهرستان ملایر برای کسب ۵۴۳ کرسی خبر داد.

۹۴۵ داوطلب شورای روستا در ملایر ثبت‌نام کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر قدرت‌الله ولدی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری، میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، بیست و هشتم خرداد امسال برگزار می‌شود.

وی گفت: ثبت نام داوطلبان شوراهای اسلامی در روستاها از ۱۶ فروردین ماه شروع شد و تا ساعت ۲۴ روز ۲۲ فروردین ادامه داشت که در این دوره ۹۴۵ نفر برای کسب ۵۴۳ کرسی ثبت نام کردند.

فرماندار شهرستان ملایر با بیان اینکه امسال تعداد آمار ثبت نامی‌ها نسبت به دوره قبل ۷۶ نفر بیشتر شده افزود: در دوره قبل ثبت نامی‌ها ۸۶۹ نفر بوده و آمار مشارکت در این دوره ۱.۷۵ درصد بیشتر بوده است.

وی با بیان اینکه مشکلی در روند ثبت‌نام داوطلبان نداشتیم افزود: به تفکیک بخش‌ها، ۲۶۷ داوطلب در ۵۱ روستا در بخش مرکزی، ۲۰۶ نفر در ۳۵ روستا در بخش جوکار، ۲۷۱ نفر در ۴۳ روستا در بخش سامن و ۲۰۱ داوطلب در ۴۰ روستا در بخش زند ثبت‌نام کردند.

ولدی ادامه داد: از ۱۶ فروردین که فرآیند ثبت‌نام داوطلبان ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی روستا و عشایر آغاز شد، دست‌اندرکاران و کاربران نسبت به ثبت‌نام داوطلبان در بخش‌های تابعه اقدام کردند.

وی ادامه داد: ۱۶۶ روستای این شهرستان واجد شرایط برگزاری انتخابات شوراهای اسلامی روستاست که از این تعداد، ۵۰ روستا در بخش مرکزی، ۳۴ روستا در بخش جوکار، ۴۳ روستا در بخش سامن و ۳۹ روستا در بخش زند واقع شده است.

رئیس هیات اجرایی انتخابات شهرستان ملایر تاکید کرد: تمام تلاش ما و عوامل اجرایی انتخابات در این شهرستان، برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور با مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای است.

افتتاح گاوداری ۶ هزار راسی وکارخانه تولید دستکش لاتکس تا هفته دولت

وی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه در راستای توجه به تولید، طرح‌های بزرگ تولیدی و صنعتی در شهرستان در حال اجراست گفت: طی روزهای گذشته تعدادی از واحدهای تولیدی توسط مسئولان و فرمانداری بازدید شده که طبق بررسی‌ پیگیری‌ها برای به نتیجه رسیدن طرح‌های مهم صنعتی و تولیدی به استان ارسال شده است.

ولدی با بیان اینکه چهار طرح مهم شامل گاوداری ۶ هزار راسی با همکاری شرکت شستا، کارخانه تولید دستکش لاتکس و دو طرح بزرگ مبل و منبت در حال انجام است افزود: قرار است گاوداری ۶ هزار راسی با شرکت شستا و کارخانه تولید دستکش لاتکس تا هفته دولت به بهره‌برداری برسد.

وی ضمن ابراز گلایه از وضعیت گلخانه‌ها در ملایر گفت: در این زمینه از شرکت شهرک‌های صنعتی ناراحت هستیم زیرا گلخانه‌ها وضعیت خوبی ندارند.

فرماندار ملایر در ادامه با بیان اینکه در شهرک امام رضا(ع) نیز چند طرح در حال انجام است گفت: قرار است این طرح‌ها تا خردادماه آماده و در هفته دولت به بهره‌برداری برسد.

وی  با بیان اینکه سال گذشته ۲۰ واحد صنعتی و تولیدی در شهرستان احیا شد گفت: از مهمترین این واحدها شهرک فولاد جعفری و واحد تولیدی شایان سام بوده است.

 ولدی با اشاره به وضعیت قرمز شهرستان ملایر گفت: ورود خودروهای شهرهای قرمز به شهرستان و خروج خودروهای شهرستان نیز به شهرستان‌های قرمز ممنوع است و  متخلفین مشمول جریمه می‌شوند.

وی با بیان اینکه با برگزارکنندگان مراسم عروسی و عزا نیز برخورد می شود خاطرنشان کرد: ما با کسی تعارف نداریم و همشهریان باید موارد بهداشتی را در این شرایط رعایت کنند تا بتوانیم به وضعیت عادی برسیم.

انتهای پیام/89013

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول