اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

برگزاری بازی شاهین تنگستان و پرسپولیس در اهرم مشروط به رفع نواقص ورزشگاه

رئیس هیات فوتبال استان بوشهر گفت: مرجع تعیین کننده مکان برگزاری دیدار دو تیم فوتبال شاهین بندرعامری تنگستان و پرسپولیس تهران، هیات فوتبال استان بوشهر است.

برگزاری بازی شاهین تنگستان و پرسپولیس در اهرم مشروط به رفع نواقص ورزشگاه

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، امیرحسین محتشم امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در بوشهر اظهار داشت: پس از اعلام برنامه مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال کشور از سوی کمیته مسابقات سازمان لیگ و مشخص شدن پرسپولیس به عنوان حریف تیم فوتبال شاهین بندرعامری تنگستان، حرف‌های ضد و نقیضی در فضای شبکه‌های اجتماعی برای مکان برگزاری این دیدار مطرح شد.

رئیس هیات فوتبال استان بوشهر با اعلام این که ورزشگاه شهدای اهرم توسط سازمان لیگ برای برگزاری دیدارهای تیم فوتبال شاهین بندرعامری شهرستان تنگستان، مورد تأیید قرار گرفته، افزود: هیات فوتبال استان بوشهر به دنبال برگزاری دیدار دو تیم فوتبال شاهین بندر عامری تنگستان و پرسپولیس تهران، در ورزشگاه شهدای شهر اهرم مرکز شهرستان تنگستان است و این موضوع را از روز اول در رسانه‌های رسمی بیان کرده‌ایم.

وی تصریح کرد: البته ورزشگاه شهدای شهر اهرم فاقد نور و یک سری اشکالات جزیی است که این موضوع را به مسؤولین شهرستان تنگستان اعلام و خواستار رفع نواقصات در کمترین زمان ممکن هستیم.

محتشم یادآور شد: اگر در زمان اعلام شده این نواقصات رفع شد، طبیعی است که دیدار دو تیم فوتبال شاهین بندر عامری تنگستان و پرسپولیس تهران در ورزشگاه شهدای اهرم برگزار می‌شود و گرنه چاره‌ای جز تغییر مکان برگزاری این دیدار نداریم.

وی ادامه داد: مرجع تعیین کننده مکان برگزاری دیدار دو تیم فوتبال شاهین بندرعامری تنگستان و پرسپولیس تهران، هیات فوتبال استان بوشهر است و هیچ تشکیلاتی غیر از هیات فوتبال استان بوشهر نمی‌تواند در خصوص مکان برگزاری این دیدار اظهار نظر قانونی کند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول