اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

اکبرپور: برای پیروزی و کسب 3 امتیاز باتجربه نبودیم/از بازی تیم راضی هستم

سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز گفت: با سهل‌انگاری 3 امتیاز را از دست دادیم، و اگر باتجربه‌تر بودیم با زرنگی‌های فوتبال پیروز می‌شدیم.

اکبرپور: برای پیروزی و کسب 3 امتیاز باتجربه نبودیم/از بازی تیم راضی هستم

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، علیرضا اکبرپور در نشست خبری پس از تساوی مقابل آلومینیوم اراک، اظهار داشت: به نظرم به عنوان اولین بازی برای ما بد نبود. تمام نکاتی را که گوشزد کرده بودیم بچه‌ها انجام دادند اما روی یک لحظه سهل‌انگاری و از جایی که گفته بودیم، گل خوردیم و متاسفانه سه امتیاز را با یک امتیاز عوض کردیم. با این حال از تیم راضی هستم.

وی افزود: بازیکنان با این همه مشکلات با تمام وجود بازی کردند. ما در این سه جلسه تمرین نمی‌توانستیم بیشتر از این به تیم فشار بیاوریم. از نظر بدنی تیم عقب بود اما از نظر روحی کار کردیم و جواب داد.

سرمربی ماشین‌سازی در مورد اینکه دلیل عوض شدن برد با تساوی عدم تمرکز تیمی بود یا استرس سقوط، گفت: تیم ما بازی را خوب شروع کرد. خوب فشار آوردیم و موقعیت‌های زیادی در نیمه اول داشتیم اما نفراتی که جایگزین کردیم تجربه لازم را ندارند. توپی به سر بازیکن ما خورد که او هنوز سرگیجه دارد و نمی‌توانست سرپا بایستد. اگر این اتفاق نمی‌افتاد، شاید شرایط متفاوت می‌شد.

اکبرپور تصریح کرد: تیم ما از نظر بدنی کمی افت کرد چون از این نظر مشکل دارد. از نظر روحی هم مشکل داشتند که ما با صحبت آن را حل کردیم. از نظر تجربه هم بازیکنان با تجربه در تیم داریم اما بازیکنانی که به زمین فرستادیم تجربه آنچنانی نداشتند. اگر تجربه داشتند، می‌توانستند با زرنگی‌های فوتبال نه وقت تلف کردن و کارهایی که بقیه می‌کنند بلکه مانند حفظ توپ در کناره‌ها و خطا گرفتن، 6-5 دقیقه آخر را تمام کنند و با سه امتیاز بیرون بیایند.

انتهای پیام/60017/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول