اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

مصیبت آنتن دهی در منطقه محروم پیچاب/ صدای ما را فقط از نوک قله اشکر می‌شنوید!+تصویر

اهالی پیچاب اما این روزها نه توقع جاده آسفالته و نه طرح هادی و گازرسانی دارند آنها دغدغه اصلی خود را برقراری ارتباط تلفنی خود با سایر مناطق استان می‌دانند.

مصیبت آنتن دهی در منطقه محروم پیچاب/ صدای ما را فقط از نوک قله اشکر می‌شنوید!+تصویر

خبرگزاری فارس یاسوج؛ قاسم خشت‌زر-  منطقه محروم و دورافتاده پیچاب از توابع شهرستان باشت در استان کهگیلویه و بویراحمد متشکل از 13 پاره ده با 150 خانوار  و جمعیتی افزون بر 850 نفر است.

منطقه‌ای که نام آن با محرومیت گره خورده ولی مردمان سختکوش آن به رغم همه محرومیت ها دست از تولید و پیشه آبا و اجدادی خود یعنی دامداری بر نداشته و در خط مقدم تولید دام و فراورده های دامی قرار دارند.

اهالی پیچاب اما این روزها نه توقع جاده آسفالته و نه طرح هادی و گازرسانی دارند آنها دغدغه اصلی خود را برقراری ارتباط تلفنی خود با سایر مناطق استان می‌دانند تا شاید نصب دکل مخابراتی پلی باشد برای برقراری ارتباط اهالی تولیدگر پیچاب با دنیای بیرون پیچاب.

آن‌ها باید مسافت چند ساعته رفت و برگشت بر فراز قله اشکر برای تماس با خانواده را به جان بخرند تصویر گوشی‌های آویخته به تکه چوب که تنها نقطه آنتن‌دهی کوه اشکر بوده خود گویای عمق این درد است.تصویر اهالی روستا بر فراز کوه اشکر برای رسیدن به نقطه آنتن‌دهی روستا خود گواهی از درد و رنجی است که مردمان این خطه برای یک تماس تلفنی به خود می دهند.

امید که در سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها شاهد تقویت زیرساخت‌های ارتباطی اهالی سختکوش و تولیدگر پیچاب باشیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول