اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

تاکید کمیسیون برنامه مجلس بر ورود دیوان محاسابات در مورد ترک فعل‌ها در امر تولید

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت که اعضای این کمیسیون تاکید داشتند که دیوان محاسابات بعنوان بازوی نظارتی مجلس می تواند در مورد فعل ها و ترک فعل ها توسط مسئولان امر ورود کرده و تشکیل پرونده دهد.

تاکید کمیسیون برنامه مجلس بر ورود دیوان محاسابات در مورد ترک فعل‌ها در امر تولید

گروه پارلمانی خبرگزاری فارس- قاسم عزیزی: احسان ارکانی عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در گفت‌و‌گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، درباره جلسه عصر امروز (یکشنبه 22 فروردین‌ماه) این کمیسیون، اظهار داشت: جلسه امروز کمیسیون برنامه و بودجه با موضوع بررسی اقدامات و برنامه های کمیسیون در سال جاری برای تحقق شعار سال تشکیل شد.

وی افزود: مقام معظم رهبری امسال را سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها نام گذاری فرمودند بنابراین با توجه به وظایف و شرح ماموریت‌های کمیسیون برنامه و بودجه این هم اندیشی صورت گرفت که به تحقق بیشتر این شعار کمک کنیم.

ارکانی خاطرنشان کرد: یکی از ابزارهای مجلس که بازوی نظارتی مجلس نیز محسوب می‌شود دیوان محاسبات است که با توجه به اختیارات این دستگاه نظارتی در خصوص نظارت و کنترل دستگاه ها و وزارت خانه هایی که در حوزه تولید مسئولیت به عهده دارند این دستگاه مجلس، می تواند در مورد فعل ها و ترک فعل ها توسط مسئولان امر در بحث تولید ورود کرده و تشکیل پرونده دهد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس تصریح کرد: در ادامه جلسه درباره نحوه رسیدگی و نظارت بر اجرای قانون بودجه سال 1400 بحث و بررسی‌هایی صورت گرفت و تاکید شد که باید برنامه‌ای جدا برای تبصره هایی داشته باشیم که می تواند پشتبان تولید باشد.

وی ادامه داد: در جلسه امروز کمیسیون برنامه و بودجه تاکید شد که باید از ظرفیت تدوین برنامه هفتم توسعه برای ترویج تولید و رفع موانع و پشتیبانی برای بهبود و سهولت فضای کسب و کار در کشور استفاده کنیم. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول