اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

۴۳ دستگاه تبلت به دانش آموزان تحت حمایت کمیته امداد فارس اهدا شد

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی فارس از اهدای تعداد ۴۳ دستگاه تبلت توسط بانک سینا به دانش اموزان نیازمند تحت حمایت کمیته امداد فارس خبر داد.

۴۳ دستگاه تبلت به دانش آموزان تحت حمایت کمیته امداد فارس اهدا شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، محمد بذرافشان، پیش از ظهر امروز در مراسم اهدای تبلت به دانش آموزان نیازمند گفت: در پی شیوع بیماری کرونا و مجازی شدن آموزشها، نیاز به ابزار های هوشمند آموزشی یکی از الزامات دانش آموزان محسوب می شود که بسیاری از این عزیزان به دلیل نیاز معیشتی و عدم دسترسی به ابزار هوشمند آموزشی، با مشکلات زیادی روبرو شدند.

وی افزود: در راستای کمک های مومنانه تاکنون ۴۰۰۰ دستگاه تبلت به دانش آموزان نیازمند اهدا شده است که پیش بینی می شود با کمک خیران و تعامل و همکاری سایر نهادهای خیریه این تعداد تا پایان سال تحصیلی به ۵۰۰۰ دستگاه تبلت برسد.

مدیر کل امداد فارس با بیان اینکه  در حال حاضر تعداد ۴۴ هزار و ۵۸ دانش آموز نیازمند تحت حمایت کمیته امداد استان فارس هستند، گفت: تعداد ۴۳ تبلت توسط بانک سینا تهیه شده که به دانش آموزان تحت حمایت اهدا می شود. 

شایان ذکر است در سال گذشته، بانک سینا در جذب اعتبارات برای اشتغال مددجویان استان، همکاری خوبی با کمیته امداد استان داشته است.

انتهای پیام/ ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول