اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

خبرنگار شبکه سعودی العربیه در حمایت از مردم فلسطین استعفا کرد

یک عکاس و خبرنگار شبکه العربیه در اعتراض به سیاست خبری این شبکه در قبال فلسطین و رژیم صهیونیستی از کار خود استعفا کرد.

خبرنگار شبکه سعودی العربیه در حمایت از مردم فلسطین استعفا کرد

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «معتصم سقف الحیط» عکاس و خبرنگار فلسطینی شبکه العربیه، شب گذشته (شنبه) در صفحه فیسبوک خود نوشت که دیگر برای این شبکه کار نخواهد کرد.

به نوشته وبسایت دنیا الوطن، او نوشت: «نظر به سیاست غیر حرفه‌ای شبکه العربیه در قبال مسأله فلسطین، پایان کار خود را به عنوان عکاس خبری با "العربیه فلسطین" (زیر مجموعه العربیه) اعلام می‌کنم. رزق من دست خداست».

استعفای این خبرنگار فلسطینی پس از آن صورت می‌گیرد که شبکه العربیه در گزارشی مدعی شد که «منصور شحاتیت» اسیر تازه آزاد شده فلسطینی نه به دست صهیونیست‌ها بلکه از سوی دیگر اسرای فلسطینی مورد ضرب و شتم قرار گرفته، به حدی که حافظه خود را از دست داده است.

رژیم صهیونیستی هفته گذشته «منصور شحاتیت» اهل کرانه باختری را پس از  ۱۷ سال اسارت آزاد کرد. او پس از آزادی نتوانست اعضای خانواده خود، مادر و برادرانش را به یاد بیاورد.

شبکه العربیه در گزارش خود مدعی شده بود که اسرای فلسطینی طرفدار حماس، به علت اختلاف با شحاتیت، او را کتک زده‌اند تا جایی که حافظه‌اش را از دست داده است.

اتحادیه روزنامه‌نگاران فلسطین نیز با محکوم کردن ادعای شبکه العربیه، از «معتصم سقف الحیط» تقدیر کرده است.

در فضای رسانه‌ای و در شبکه‌های مجازی مثل توییتر، مخالفان شبکه العربیه گاهی این شبکه سعودی را به دلیل حمایت از رژیم صهیونیستی، «العبـریه» می‌نامند.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول