اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  کشتی و وزنه برداری

دبیر: با این بودجه، رئیس‌جمهور هم نمی‌تواند کشتی را موفق کند/ روی مدال المپیک حساب نکنید

رئیس فدراسیون کشتی در خصوص اعتبارات اختصاصی به این رشته گلایه و اعتراض کرد.

دبیر: با این بودجه، رئیس‌جمهور هم نمی‌تواند کشتی را موفق کند/ روی مدال المپیک حساب نکنید

به گزارش خبرگزاری فارس، علیرضا دبیر بعد از کسب ۵ سهمیه المپیک کشتی آزاد و فرنگی، عنوان کرد: به مردم خوب به همه کسانی که زحمت کشیدند، مسئولان ورزش، سرمربیان تبریک می‌گویم. کمترین زحمت را من کشیدم.

رئیس فدراسیون کشتی، ادامه داد: می‌توانستیم ۶ سهمیه بگیریم که با اشتباه کوچک این اتفاق رخ نداد که امیدوارم آن هم با تجربه‌ای که بنا دارد کسب خواهد شد.

وی افزود: دوستان مجلس و دولت با این اعتبارات نمی‌شود، نمی‌گویم وزارت ورزش هر چند به آنها هم برمی‌گردد. کشتی مانند نفت، فرش، خاویار و انرژی هسته ای ماست. کشتی برای خودمان و مزیت رقابتی ماست. آقایان! این پول‌هایی که شما می‌دهید برای دلار ۳۰۰۰ تومان بوده است نه الان. دلار الان ۸ برابر شده است.

دبیر با اعتراض به اعتبارات، تصریح کرد: با اعتباراتی که می‌دهید روی مدال المپیک نه در توکیو بلکه در بازی‌های بعدی هم حساب نکنید. برای المپیک ‌های بعدی باید از حالا برنامه ریزی کنیم و رئیس فدراسیون بعدی که می‌خواهد روی کار بیاید من باید برایش زیرساخت‌ها را فراهم کنم. من باید نوجوانان و جوانان را برای رئیس فدراسیون آماده کنم اما با این پول ها نمی توانم.

وی با اشاره به هزینه‌های صورت گرفته، یادآور شد: همین الان فروردین ۶ اعزام داشتیم؛ ببینید هزینه‌های ما چقدر می‌شود؟ نزدیک به ۱۴۴ هزار یورو هزینه کرده‌ایم. ۱۷۰۰ تا ۲ میلیارد هزینه بلیت مسابقات آسیایی و ۶۰۰-۷۰۰ میلیون تومان هزینه بلیت بلغارستان شده است. بودجه ما چقدر است؟ ۷.۵ میلیارد. این هزینه‌هایی که گفتم فقط برای یک ماه بوده است.

رئیس فدراسیون کشتی افزود: آقایان نمی‌چرخد، دوستان ما در مجلس و دولت ببینید کشتی روز به روز خراب می‌شود. اگر کشتی می‌خواهید در المپیک موفق شود در جیب تان دست کنید و درست خرج کنید. با این پول‌ها رئیس جمهور هم بیاید کشتی نمی‌چرخد. چون کشتی را دوست دارم وظیفه خودم می‌دانستم بگویم.

دبیر گفت: ۱۰ مرداد المپیک است و با این اعتبارات کشتی موفق نمی‌شود. ۲ سال پیش هم گفتم، الان هم می‌گویم. باید از آقای علی‌نژاد ویژه تشکر کنم او به ما کمک زیادی کرد. بحث من وزارت ورزش نیست، دولت و مجلس است. کشتی برای من نیست برند جمهوری اسلامی است. وظیفه دولت و مجلس است که کمک کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول