اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

کومان: تمام دنیا پنالتی ما را دید چطور داور ندید؟ / VAR در اسپانیا چرا وجود دارد؟

سرمربی بارسلونا پس از شکست مقابل رئال مادرید در ال کلاسیکو به انتقاد شدید از داور پرداخت و علیه ویدیوچک در لالیگای اسپانیا صحبت کرد.

کومان: تمام دنیا پنالتی ما را دید چطور داور ندید؟ / VAR در اسپانیا چرا وجود دارد؟

به گزارش خبرگزاری فارس، رونالد کومان پس از شکست بارسلونا مقابل رئال مادرید در ال کلاسیکو به انتقاد شدید از داوری مسابقه پرداخت و علیه Var  در اسپانیا به تندی صحبت کرد.

اعتراض او به دلیل عدم گرفتن پنالتی در صحنه مشکوک مندی روی بریت ویت بوده و این سرمربی معتقد است که «خیل مانزانو» در گرفتن وقت اضافی نیز درست عمل نکرده است.

کومان گفت: پنالتی کاملاً واضح بود. تمام دنیا این صحنه را دید. یک بار دیگر چنین اتفاقی رخ داد و ما باید آن را قبول کنیم و دهان هایمان را ببندیم. من نمیدانم ویدیوچک اساسا چرا در اسپانیا وجود دارد. بعد سوال من این است که آیا تنها 4 دقیقه وقت در چنین مسابقه ای تلف شد؟ داور در حالی 4 دقیقه وقت اضافی گرفت که تنها 3 دقیقه در جریان مسابقه در حال تعمیر هدست خود بود.

وی ادامه داد: من باید از تیمم و باشگاهام دفاع کنم و دیگر نمی خواهم در مورد این داوری صحبت کنم.

سرمربی بارسلونا تصریح کرد: ما در نیمه اول خوب نبودیم، نه در دفاع و نه در حمله ولی به بازی بازگشتیم و توانستیم موقعیت های زیادی را در نیمه دوم به وجود آوریم. حقیقت این است که من به لالیگا همچنان امیدوار هستم و ما باید بتوانیم در بازی ها باقی مانده توانایی های خود را نشان دهیم و مثل همیشه بجنگیم. ما می رویم که تا پایان فصل برای پیروزی در تمامی مسابقات پیروز شویم.

کومان ادامه داد: رختکن پس از باخت به رئال واقعا لحظات ناراحت کننده را سپری کرد که بیشتر آن به دلیل تصمیم داور بود. ما می دانیم که بهترین نمایش خود را به اجرا نگذاشتیم. خوب دفاع نکردیم و عملکرد ما مثبت نبود. کمبود مهاجم داریم؟ شاید ولی بیشتر به زیرکی و چابکی نیازمندیم.

هفته آینده دیدار حساس فینال کوپادل ری بین بارسلونا و بیلبائو برگزار خواهد شد. کومان در این خصوص گفت: هفته بعد ما برای یک جام خواهیم جنگید و باید بتوانیم از فردا خود را برای آن مسابقه آماده سازیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول