اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

تاریخ سازی زیدان در ال کلاسیکو پس از 43 سال / رئال آمار 13 پیش را تکرار کرد

با برد رئال مادرید در ال کلاسیکو، این تیم توانست 2 آمار جالب را پس از پیروزی مقابل بارسلونا به ثبت رساند.

تاریخ سازی زیدان در ال کلاسیکو پس از 43 سال / رئال آمار 13 پیش را تکرار کرد

به گزارش خبرگزاری فارس، در چارچوب هفته سی ام لالیگا، رئال مادرید به مصاف بارسلونا رفت و به برتری دو بر یک رسید تا این باشگاه بتواند رکورد 13 سال گذشته خود را دوباره تکرار کرد.

شاگردان زیدان توانستند با شکست بارسلونا در 2 دیدار لالیگایی ال کلاسیکو رکورد 13 سال پیش و فصل 2007-2008 خود را دوباره تکرار کنند و یک آمار خوب را به ثبت رسانند. در آن فصل البته رئال مادرید به مقام قهرمانی در لالیگا رسید و اکنون زیدان نیز قصد دارد با پیروزی در این مسابقه، قدمی بزرگ به سمت قهرمانی بردارد.

البته زیدان و تیمش یک آمار درخشان دیگر نیز به ثبت رساندند که آن هم پیروزی در 3 ال کلاسیکوی متوالی پس از 43 سال بود. در فصل گذشته نیز، رئال مادرید با 2 گل وینیسیوس و ماریانو مقابل بارسلونا به برتری رسیدند و اکنون سومین برد متوالی خود را جشن گرفتند. پیش از این رئال مادرید در سال 1978 توانسته بود در 3 ال کلاسیکوی پیاپی مقابل بارسلونا به برتری دست یابد.

در جدول لالیگا، رئال مادرید با 66 امتیاز در صدر، اتلتیکو با 66 امتیاز دوم و بارسلونا با 65 امتیاز در رده سوم قرار گرفته است.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول