اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

مدیر جدید نمایندگی ستاد دیه استان یزد معرفی شد

در این آیین که با حضور مدیرکل زندانها و نایب رئیس هیئت امناء ستاد دیه استان ، مدیرکل کمیته امداد ، قائم مقام صدا و سیما ، مدیر عامل شرکت تعاونی پیشگامان یزد و جمعی از مسئولین استان یزد برگزار شد ،

مدیر جدید نمایندگی ستاد دیه استان یزد معرفی شد

به گزارش خبرگزاری فارس در یزد، حسین سبزواری پیش از ظهر امروز در مراسم تکریم ومعارفه مدیر نمایندگی ستاد دیه استان از خدمات ۱۳ ساله اسلام افشون قدردانی‌ کرد و به ارائه گزارشی از عملکرد این ستاد پرداخت و اظهار کرد: ستاد دیه ستادی کاملا مردمی است و به صورت هیئت امنایی فعالیت می‌کند.

وی افزود: ستاد دیه یزد با حضور فعال خود در استان و ارتباط با نهادهای مردمی و انقلابی، هیئت‌های مذهبی، دیدارهای چهره به چهره با زندانیان و حضور در مراسم ملی و مذهبی توانست به اهداف خود جامه عمل بپوشاند و موجبات آزادی زندانیان جرائم  غیرعمد را فراهم نماید.

مدیرکل زندان‌های استان یزد گفت: ستاد دیه از سال۸۳ تا ۹۹ در فعالیت های خود دو هزار هفت نفر زندانی جرائم غیر عمد را آزاد نموده و اکنون ۱۶۷ نفر زندانیان جرائم غیر عمد وجود دارند که به همت ستاد دیه استان و خیرین در انتظار آزادی می باشند.

 سید مسعود عظیمی مدیر عامل ستاد دیه استان یزد گفت: بایستی ورود زندانیان با جرائم غیر عمد را به زندان ها کاهش دهیم و بعد از آزادی فرصت شغلی برایشان فراهم آورده تا به زندگی خود برگردند.

وی افزود: در حال حاضر ۱۶۷ نفر زندانی جرائم غیر عمد وجود دارد که به بیش از ۱۰۶میلیارد تومان جهت آزادی آنان نیازمندیم که امیدواریم با تلاش ستاد دیه و همکاری نهاد های مردمی و خیرین و دیگر ارگان های مربوطه به این مهم دست یابیم.

انتهای پیام /د

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول