اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

چگونه از امکانات کمک آموزشی سامانه شاد استفاده کنیم؟

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش لرستان گفت: دانش آموزان می توانند پس از وارد شدن به سامانه شاد با انتخاب ایکونی که در گوشه صفحه قرار دارد عنوان محتوی رسمی را انتخاب کنند سپس با انتخاب پایه تحصیلی خود می‌توانند از سوالات پایانی و آموزش‌های بهترین اساتید کشور به صورت رایگان برخوردار شوند.

چگونه از امکانات کمک آموزشی سامانه شاد استفاده کنیم؟

نصرالله بازگیریان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌آباد، اظهار داشت: با توجه به اینکه تمام مناطق لرستان در وضعیت قرزمز و نارنجی قرار دارند در نتیجه کلاس‌های درس به صورت غیر حضوری برگزار می‌شوند.

وی با بیان اینکه از اسفند ماه امسال روند هدایت تحصیلی دانش آموزان پایه نهم در مدارس استان آغاز شده است، ، افزود: خانواده‌های دانش آموزان برای اینکه فرزندانشان آینده موفقی داشته باشند بایستی با مشاوران و مسئولان مدارس در این حوزه همکاری لازم را انجام دهند.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش لرستان بیان کرد: علاقه مندان به شرکت در آزمون مدارس نمونه دولتی از تاریخ ۲۱ لغایت ۳۱ فروردین ماه بایستی برای شرکت در آزمون اقدام به اسم نویسی کنند.

بازگیریان با اشاره به اینکه در راستای حمایت از دانش آموزان مناطق محروم ۲۵۰۰ جلد کتاب های کمک درسی به مدارس این مناطق داده شده است، افزود: همچنین سایر دانش اموزان می توانند با بهره گیری از امکانات سامانه شاد از سوالات پایانی و آموزش‌های بهترین اساتید کشور به صورت رایگان برخوردار شوند.

وی با بیان نحوه استفاده از این امکانات سامانه شاد عنوان کرد: پس از وارد شدن به سامانه شاد دانش آموز با انتخاب ایکونی که در گوشه صفحه قرار دارد بایستی عنوان محتوی رسمی را انتخاب کند سپس با انتخاب پایه تحصیلی خود می‌تواند از این امکانات بهره مند شود.

انتهای پیام/85020

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول