اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

ریسک زیدان در ال کلاسیکو؛ بازیکن بی تجربه مامور مهار مسی شد

سرمربی رئال مادرید بازیکنی را مامور مهار ابرستاره بارسلونا کرده که اولین ال کلاسیکویش را تجربه می کند.

ریسک زیدان در ال کلاسیکو؛ بازیکن بی تجربه مامور مهار مسی شد

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم فوتبال رئال مادرید فردا(شنبه) در حساس ترین بازی هفته در ورزشگاه برنابئو میزبان بارسلونا رقیب سنتی اش است.

سایت «ABC» اسپانیا در تحلیل این بازی نوشت: زیدان سرمربی رئال مادرید در این بازی برنامه مشخصی برای خنثی کردن لیونل مسی کاپیتان بارسلونا دارد. مهره باز دارنده مسی در این بازی ادر میلیتائو مدافع برزیلی خواهد بود.

میلیتائو اولین بازی ال کلاسیکو را فردا تجربه می کند ولی عملکرد درخشان این مدافع 23 ساله در بازی هفته اخیر با لیورپول در لیگ قهرمانان اروپا زیدان را مجاب کرده تا از او در پستی سرنوشت ساز استفاده کند. سرمربی فرانسوی ریسک زیادی کرده که مامور مهار مسی را بازیکنی بی تجربه قرار داده است.

این بازی علاوه بر حساسیت ال کلاسیکو بودنش برای قهرمانی در لالیگا نیز سرنوشت ساز است. اتلتیکو اکنون با 66 امتیاز صدرنشین است. بارسلونا با 65 امتیاز دوم و رئال با 63 امتیاز در جایگاه سوم قرار دارد. به همین خاطر برنده این بازی می تواند در آینده قهرمانی اش را در لالیگا مسجل کند.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول