اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

مطهری: مشخص است شلوغ‌کاری از جانب کدام تیم و کدام نیمکت بوده است/توقع دارم مدیران باشگاه ما را همراهی کنند

مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: توقع دارم مدیران باشگاه در ادامه راه ما را همراهی کنند می‌دانم خیلی سعی و تلاش می‌کنند تا بهترین‌ها را برای ما رقم بزنند.

مطهری: مشخص است شلوغ‌کاری از جانب کدام تیم و کدام نیمکت بوده است/توقع دارم مدیران باشگاه ما را همراهی کنند

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، حمید مطهری پس از برتری 2 بر صفر پرسپولیس مقابل نساجی در نشست خبری اظهار داشت: همه بازی‌ها در نیم فصل دوم خیلی سخت و همه تیم‌ها قابل احترام هستند. امروز هم بازی سختی داشتیم اما این برد را به هواداران، بازیکنان و مجموعه پرسپولیس تبریک ‌می گویم. در نیم‌فصل دوم همه تیم‌ها برای امتیاز گرفتن تلاش می‌کنند و امروز هم دیدار سختی داشتیم. در نهایت سه امتیاز را کسب کردیم.

وی افزود: در نیمه اول مثل همیشه کنترل بازی، نمایش مالکانه از جانب بود و خیلی زود به گل رسیدیم. روی کارهای ترکیبی خیلی روی مدافعان کناری حریف فشار گذاشتیم و این فشارها به ویژه روی دفاع راست حریف منجر به تغییراتی در تیم نساجی شد. نیمه اول کامل در اختیار پرسپولیس بود. 

مربی تیم پرسپولیس خاطرنشان کرد: طبیعی است زمانی که بازی را جلو بوده و می‌خواهید از گل خود مراقبت کنید طرح‌های دیگری را هم در نظر می‌گیرید به همین دلیل مهدی ترابی را مقداری از خط هافبک خود دورتر کردیم تا بتوانیم با پاس‌هایی که طول بیشتری داشت این بازیکن را جدا کنیم. دیدید در این نیمه چه موقعیت‌هایی نصیب وی شد. 

مطهری اضافه کرد: در نیمه دوم حریف رو به بازی مستقیم آورد اما تیم ما هم زمانی که نساجی قصد ورود به عمق داشت این فضا را بست و حریف رو به توپ‌های بلند آورد این موضوع خواسته ما بود و نساجی را وادار به استفاده از توپ‌های بلند کردیم.

وی افزود: حریف قصد داشت از فضاها و توپ‌های بلند برای مهاجمان خود استفاده کند اما نساجی را خیلی خوب کنترل کردیم تعویض‌های خیلی به موقع  و انرژی که انجام دادیم که سبب شد انرژی مضاعفی به پرسپولیس تزریق شود. دیدید که نقرات تعویضی ما تا چه اندازه خوب کار کردند و خیلی تأثیرگذار بودند. روی گل دوم پرسپولیس کمال‌‌ کامیابی‌نیا، امید عالیشاه و عیسی آل‌کثیر واقعاً تأثیرگذار بودند در نهایت تیم ما روی کار تیمی عالی به پیروزی رسید. بچه‌ها فوق‌العاده عمل کرده و از سیدجلال حسینی و نفرات خط جلو همه عالی و فوق‌العاده در خدمت تیم بودند. آنها دستورهای تاکتیکی را به خوبی پیاده کردند که این امر سبب کسب سه امتیاز شد.

مربی پرسپولیس اضافه کرد: توقع دارم مدیران باشگاه در ادامه راه ما را همراهی کنند می‌دانم خیلی سعی و تلاش می‌کنند تا بهترین‌ها را برای ما رقم بزنند اما در نشست خبری قبل از مسابقه هم گفتم بچه‌های ما کمترین دریافتی را داشتند اما با این وجود با دل  و جان کار می‌کنند. امیدوارم مسیر را برای ادامه کار پرسپولیس مهیا کنند تا در ادامه فصل به مشکل نخوریم. 

مطهری درباره اینکه باشگاه نساجی اعلام کرده از داور این مسابقه شکایت خواهد کرد، گفت:  این موضوع به خودشان مربوط می‌شود و درباره‌اش صحبتی ندارم اما خیلی مشخص است شلوغ‌کاری از جانب کدام تیم و کدام نیمکت بوده است. از داوران می‌خواهم با شجاعت کار کنند تا ببینیم می‌توانند به این شکل امتیاز بگیرند یا خیر. خیلی از تیم‌ها با فشار آوردن به داور و داد و بیداد کردن از داوران امتیاز می‌گیرند اما اگر داوران شجاعت داشته باشند چنین اتفاقی رخ نمی‌‌دهد. درباره این موضوع صحبت نمی‌کنم  و هر فردی داخل ورزشگاه بود می‌تواند شهادت بدهد کدام نیمکت شلوغ‌کاری کرد.

وی درباره فرصت‌سوزی‌ بازیکنان پرسپولیس در این مسابقه توضیح داد: نمی‌دانم چه بگویم، همیشه دوستان به ما لطف دارند همیشه هر کاری انجام بدهیم جور دیگری از ما سؤال می‌پرسند البته به آنها حق می‌دهم در تیمی که سیدجلال حسینی، احمد نوراللهی و مهاجم ما گل‌زنی می‌کنند از لحاظ تاکتیکی به بلوغ رسیده و کار تیمی‌اش حرف اول و آخر را می‌زند اما در شرایطی که روی یک بازیکن زوم می‌شود خیلی خوب نیست و خواهش می‌کنم به بازیکنان ما فشار وارد نکنند.

مربی سرخ‌پوشان افزود: پرسپولیس شکل خود را پیدا کرده و کارش را جلو می‌برد. در نهایت همیشه گفته‌ام اگر انتقادی همراه با استدلال و منطق باشد به روی چشم آن را می پذیریم از این انتقاد استفاده خواهیم کرد زیرا اگر انتقادپذیر نباشید در راه خود پیشرفتی نخواهید داشت اما انتقادهایی که سازنده باشد استفاده می‌کنیم زیرا اعتقاد داریم با این موضوع رو به جلو خواهیم رفت.

مطهری درباره اینکه به نظر می‌رسد پرسپولیس و سپاهان مدعی اصلی قهرمانی هستند و چه راهکاری برای تقابل با این تیم دارید، گفت: سپاهان تیم قابل احترامی است همانگونه که تیم‌های دیگر مدعی هستند تمرکزمان روی کار خودمان است و سعی می‌کنیم بازی به بازی پیش برویم. اکنون وارد رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا شده‌ایم و تفکرات‌مان در این مسابقه با لیگ برتر متفاوت می‌شود. با بازگشت در لیگ قهرمانان شرایط خود را در نظر می‌گیریم همه تیم‌ها مثل سپاهان قابل احترام هستند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول