اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

خیز دوباره کرونا در شهرضا با پرچمداری ویروس انگلیسی/ بازار شهرضا تعطیل شد

فرماندار شهرضا گفت: کرونایی که در شهرضا در حال انتشار است بی‌شک کرونای جهش یافته است و با توجه به وضعیت قرمز شهرضا گروه شغلی 2، 3 و 4 به مدت ۲ هفته تعطیل می‌شوند.

خیز دوباره کرونا در شهرضا با پرچمداری ویروس انگلیسی/ بازار شهرضا تعطیل شد

 ناصر اسدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرضا با بیان اینکه در آخرین رنگ‌بندی اعلامی از سوی وزارت بهداشت شهرضا قرمز شد، اظهار داشت: کرونایی که در شهرضا در حال انتشار است بی‌شک کرونای جهش یافته است و با توجه به وضعیت قرمز شهرضا گروه شغلی ۲، ۳ و ۴ به مدت ۲ هفته تعطیل می‌شوند.

فرماندار شهرضا با اشاره به اینکه طرح شهید سلیمانی برای شناسایی دوباره مبتلایان به کرونا در شهرضا فعال می‌شود، افزود: افرادی که مبتلا می‌شوند رعایت ۱۴ روز ماندن در خانه را انجام نمی‌دهند و جان مردم را به خطر می‌اندازند.

وی با اشاره به تعطیلی پارک‌ها و بوستان‌های شهرضا گفت: اکیپ‌های بازرسی نظارت بر پروتکل‌ها را باید در سطح شهرستان افزایش دهیم و هلال احمر باید در اکیپ‌های بازرسی و غربالگری کمک کند.

اسدی با تأکید بر ایجاد مرکز غربالگری دوم در شهرضا بیان کرد: قبل از سال جدید به صورت آزمایشی طرح زوج و فرد را در شهرضا اجرا کردیم و نتیجه خوبی داشت و مجدد باید این طرح فعال شود.

فرماندار شهرضا با تأکید بر اینکه تاکسی‌های برون‌شهری باید سه نفر را سوار کنند و اتوبوس‌های بین شهری نیز باید نصف ظرفیت‌شان مسافر سوار کند، بیان کرد: با توجه به وضعیت قرمز استان و شهرضا به هیچ وجه مجوز برای تردد صادر نمی‌شود.

وی با اشاره به ممنوعیت اسکان مسافر و زدن چادر در شهرضا عنوان کرد: ورود خودروها با پلاک غیربومی به شهرضا ممنوع است و پلیس راهور در ورودی شهر مستقر می‌شود.

اسدی با اشاره به اینکه وضعیت بعضی از نانوایی‌های سطح شهر نگران کننده است و میزان رعایت پروتکل‌ها در آن خوب نیست، بیان کرد: در این دو هفته امامزاده شاهرضا تعطیل است و چادر زدن در اطراف آن نیز ممنوع است.

فرماندار شهرضا با اشاره به کنترل ورودی شهر از سوی هلال احمر و بسیج انجام می‌شود، گفت: ترددها در ورودی‌های شهر از سمت اصفهان، شیراز و دهاقان کنترل می‌شود و سایر ورودی‌ها به شهرستان دوباره مسدود می‌شود.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه کارگران شهرک‌های صنعتی شهرضا از اطراف می‌آیند، مدیران کارخانجات باید برای به حداقل رساندن نیروهای خود برنامه‌ریزی کنند و در ورودی شهرک نظارت داشته باشند.

اسدی با بیان اینکه در این دو هفته کلیه باشگاه‌های ورزشی تعطیل است، گفت: باید پیک چهارم را هرچه سریع‌تر پشت سر بگذاریم و وزارت بهداشت واکسیناسیون کرونا را پیگیری جدی کند تا دغدغه کرونا را به این شدت نداشته باشیم.

فرماندار شهرضا خاطرنشان کرد: برگزاری مراسم در آرامستان‌ها ممنوع است و دفن نیز با تعداد محدود باید انجام شود و در اعلامیه‌های فوت نباید دعوت به مراسم منتشر شود.

انتهای پیام/۶۳۱۰۱/ج۱۰/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول