اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

استفاده دشمن از فضای مجازی برای کاهش مشارکت در انتخابات

رییس کل دادگستری استان قزوین گفت: دشمن از فضای مجازی برای کاهش مشارکت مردم در انتخابات استفاده می‌کند، ۴۳ سال از پیروزی انقلاب اسلامی گذشته است و دشمن همواره با تمامی تجهیزات خود به میدان آمده و سعی کرده است همه انتخابات‌ها را تحت الشعاع قرار دهد.

استفاده دشمن از فضای مجازی برای کاهش مشارکت در انتخابات

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان قزوین، حجت‌الاسلام والمسلمین قدرتی،رئیس کل دادگستری استان قزوین در دومین نشست ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرائم انتخاباتی استان قزوین گفت: توجیه مردم و اجرای انتخابات با حضور حداکثری در پرتو قانون و بدون تخریب دیگر نامزدها و انتخاب فرد اصلح مورد توجه مسئولان نظام است. 

رئیس کل دادگستری استان قزوین با بیان اینکه دشمن از فضای مجازی برای کاهش مشارکت مردم در انتخابات استفاده می‌کند، گفت: ۴۳ سال از پیروزی انقلاب اسلامی گذشته است و دشمن همواره با تمامی تجهیزات خود به میدان آمده و سعی کرده است همه انتخابات‌ها را تحت الشعاع قرار دهد.

حجت الاسلام والمسلمین قدرتی با اشاره به سوء استفاده دشمن از فضای مجازی برای کاهش حضور در انتخابات از صداوسیما، رسانه‌ها و ریش سفیدان استان خواست تا شور انتخاباتی را رقم بزنند.

وی افزود: همه ما با تفاهم و همدلی جهت حفظ ارزش های انقلاب و نظام و اجرای قانون و شرع گرد هم آمده ایم، تا به نقطه نظری مشترک به نفع کشور و استان برسیم.

مقام ارشد قضایی استان بیان کرد: امیدواریم انتخابات امسال بیش از سالهای گذشته انتخاباتی شرع مدار و قانون مدار جهت تحقق حضور حداکثری مردم و انتخاب اصلح باشد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول