اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  راه و مسکن

هفتمین کشتی حامل روغن خام در بندر نوشهر لنگر انداخت

با ورود هفتمین محموله روغن خام به کشور، ظرفیت مخازن بندر نوشهر به حداکثر میزان خود رسیده است.

هفتمین کشتی حامل روغن خام در بندر نوشهر لنگر انداخت

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس به نقل از وزارت راه و شهرسازی، با ساخت مخازن نگهداری روغن خوراکی در بندر نوشهر، تاکنون ۶ کشتی حامل روغن خوراکی (خام) به بندر نوشهر وارد شد و در روزهای اخیر با ورود هفتمین محموله روغن خام، ظرفیت مخازن بندر نوشهر به حداکثر میزان خود رسیده است.

حجم کلی مخازن نگهداری روغن خوراکی ساخته شده توسط سرمایه گذار بخش خصوصی در منطقه ویژه اقتصادی بندر نوشهر، ۱۱ هزار تن بوده و حجم این محموله پنج هزار و ۲۰۰ تن است.

بر اساس این گزارش، در حال حاضر فرآیند واردات و توزیع روغن خام در بندر نوشهر سرعت خوبی پیدا کرده که بی‌گمان در روند افزایش تولیدات روغن کارخانجات داخلی بسیار اثرگذار خواهد بود.

به گزارش سازمان بنادر و دریانوردی، گفتنی است بستر مورد نیاز برای افزایش ظرفیت مخازن نگهداری روغن خوراکی در منطقه ویژه اقتصادی بندر نوشهر فراهم است و سرمایه‌گذاران بخش خصوصی می‌توانند در این زمینه با مجموعه اداره کل بنادر و دریانوردی مازندران همکاری کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول