اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

انجام ۳۲۰۴ ماموریت اورژانسی در همدان

سخنگوی اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی ابن‌سینا از انجام ۳ هزار و ۲۰۴ ماموریت اورژانسی طی طرح سلامت نوروزی در همدان خبر داد.

انجام ۳۲۰۴ ماموریت اورژانسی در همدان

عباس اولیاسمیع در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان از عملکرد اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی ابن‌سینا در طرح «سلامت نوروزی» سخن به میان آورد و اظهار کرد: این طرح از ۲۵ اسفندماه سال گذشته با ۱۰۰ دستگاه آمبولانس، ۴۵۰ نیروی انسانی، ۶۱ باب پایگاه، یک فروند بالگرد و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس ۳۰ تخته در استان آغاز شده است.

وی با بیان اینکه آمبولانس‌های پایگاه‌های جاده‌ای صبح‌ها از ساعت ۹ تا ۱۲ و عصرها از ساعت ۱۷ تا ۲۰ در کنار جاده‌ها مستقر هستند گفت: کدهای امدادی در محل‌های ترمینال‌های مسافربری و ایستگاه‌های قطار شهرستان‌های همدان و ملایر مستقر بودند.

سخنگوی اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی ابن‌سینا از انجام دو هزار و ۱۶۷ ماموریت شهری از ابتدای طرح نوروزی در استان خبر داد و افزود: ماموریت جاده‌ای ۹۵۱ مورد و بین مراکز ۸۶ مورد بوده که در مجموع ۳هزار و ۲۰۴ مورد را می‌توان برشمرد.

وی با بیان اینکه این آمار در حالی است که مدت مشابه سال قبل یک‌هزار و ۵۶۲ مورد ماموریت شهری، ۴۶۲ مورد ماموریت جاده‌ای و ۴۵ مورد بین مراکز و در مجموع ۲ هزار و ۶۹ مورد بود یادآور شد: در  طرح نوروزی ۲۱ مورد بازدید مدیریتی از استقرارها و دو مأموریت هوایی نیز انجام شد.

انتهای پیام/۸۹۰۲۶/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول