اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

راه برون رفت از مشکلات کشور انتخاب صحیح و آگاهانه در انتخابات است

دبیر جمعیت آبادگران لرستان و رئیس جبهه پیشرفت، رفاه و عدالت استان گفت: آنچه در انتخابات پیش رو مهم بوده این است که انتخاب مردم بر اساس شناخت صحیح و دقیق باشد چراکه آینده کشور برای ۴ سال در گرو این انتخابات است.

راه برون رفت از مشکلات کشور انتخاب صحیح و آگاهانه در انتخابات است

محمد نوروزی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: با نزدیک‌ شدن به انتخابات ریاست جمهوری باید همه گروه‌ها و احزاب برای پرشورتر شدن انتخابات تلاش کنند.

وی افزود: جریان‌های انقلابی همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند در راستای افزایش مشارکت مردم در اانتخابات تلاش می‌کنند و ما نیز در جمعیت آبادگران لرستان و جبهه پیشرفت، رفاه و عدالت استان در این راستا برنامه‌ریزی می‌کنیم.

دبیر جمعیت آبادگران لرستان و رئیس جبهه پیشرفت، رفاه و عدالت استان بیان کرد: شورای وحدت نیروهای انقلاب در لرستان نیز با پیروی از جامعه روحانیت حضور جدی در انتخابات خواهد داشت و ما نیز در لرستان هر آنچه مورد وحدت و همدلی نیروهای انقلاب باشد را انجام خواهیم داد.

وی خاطرنشان کرد: آنچه در انتخابات پیش رو مهم بوده این است که انتخاب مردم بر اساس شناخت صحیح و دقیق باشد چراکه آینده کشور برای ۴ سال در گرو این انتخاب است و مردم باید برای برون رفت از شرایط فعلی و مشکلات موجود در کشور با چشم باز انتخاب کرده و دولتی انقلابی را برگزینند.

نوروزی گفت: مشکلات امروز کشور با برنامه‌ریزی صحیح و جامع قابل حل است و در صورت انتخاب درست و آگاهانه می‌توان شاه بهبود شرایط بود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول