اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

کاهش ۱۲ درصدی سرقت در لرستان

فرمانده انتظامی لرستان گفت: در این ایام نوروز امسال نسبت به سال گذشته در لرستان ۱۲ درصد کاهش سرقت اتفاق افتاده است.

کاهش ۱۲  درصدی سرقت در لرستان

به گزارش خبرگزاری فارس از پل‌دختر، ساختمان جدید اداره راهنمایی و رانندگی پل‌دختر با حضور مسئولان به بهره‌برداری رسید.

فرمانده انتظامی استان لرستان در حاشیه مراسم افتتاح این ساختمان در گفت‌وگو باخبرنگار فارس در پل‌دختر اظهار کرد: احداث این مکان که با پیگیری‌های نیروی انتظامی و با هم‌کاری ستاد کل نیروهای مسلح انجام شده در راستای خدمت‌رسانی بهتر به مردم است.

وی افزود: ایجاد فضای انتظامی و توسعه مدیریت انقلابی و جهادی در پل‌دختر در راستای ایجاد پلیس حرفه‌گر و حرفه‌ای و افزایش تخصص امور می‌باشد که این موضوع رشدی رو به جلو دارد.

سردار حاجی‌محمد مهدیان‌نسب با تقدیر از مسئولان شهرستان از جمله فرماندار، امام جمعه، شهردار و شورای شهر در زمینه هم‌کاری آنها با اهداء زمین به نیروی انتظامی، گفت: احداث زمین بر اساس قانون در شهر و روستا برای احداث ساخت و سازهای نیروی انتظامی به عهده فرمانداران است که در این زمینه از هم‌کاری بی‌منت فرماندار پلدختر تقدیر می‌شود.

وی افزود: ساختمان قبلی نیروی انتظامی در این محل به علت فرسودگی قابل استفاده نبود که مجدد با اعتبار ۳ میلیارد تومان همراه با کیفیت‌های استاندارد احیا و احداث شد.

مهدیان نسب یادآور شد: این ساختمان با زیربنای ۴۵۰ ،محوطه ۹۵۰ متر و ۱۸۶ متر دیوار کشی ، ۱۵ متر دژبانی و۷۵ متر پارکینگ به بهره‌برداری رسید.

وی افزود: با بهره‌برداری از این پروژه که عملیات اجرایی آن، اواخر سال ۹۸ آغاز و با یکی ۲ ماه تاخیر به بهره برداری رسید، خدماتی مانند شماره گذاری موتور و دپو پلاک و ... که تاکنون در شهرستان قابل اجرا نبود برای مردم قابل اجرا است.

فرمانده انتظامی لرستان همچنین از آغاز عملیات اجرایی ساختمان کلانتری در جوار ساختمان جدید اداره پلیس راهور در پلدختر خبر داد و گفت: این پروژه طی ۲ هفته آینده تحویل پیمانکار می‌شود و ساخت ۳۲ واحد خانه سازمانی در آینده نیز در این مکان در دستور کار پلیس قرار دارد.

مهدیان نسب عملکرد قرارگاه امام علی(ع) به عنوان عملیات بزرگ نوروزی در ۱۵ روز ایام تعطیلات نوروز ۱۴۰۰ در لرستان را بسیار خوب و مطلوب ارزیابی کرد و یادآورشد: در این ایام نسبت به سال گذشته در این استان ، ۱۲ درصد کاهش سرقت اتفاق افتاده است.

 وی افزود: استان لرستان امسال با ۴۶ درصد افزایش کشف در حوزه پیشگیری و کشف رتبه اول کشوری را از آن خود کرده اما در تصادفات، با توجه به ۶۸ درصد افزایش میانگین کشوری در لرستان مقدار کمی تصادفات افزایش داشته که به علت زیرساخت‌های نامناسب است.

فرمانده انتظامی استان لرستان، بر نظارت و مدیریت بیشتر در محورهای شهرستان پل‌دختر تاکید کرد و گفت: امسال در محور پل‌تنگ بر اثر تصادف ۳ کشته در این محور رخ داد، این در حالی است که شهرستان پل‌دختر بر خلاف سایر شهرستان‌ها که بعضی از آنها هر دو شهرستان یک پلیس راه دارند، این شهرستان ۳ پلیس راه درمحورهای  آزادراه و ملاوی دارد، که باید تلاش شود علائم راهنمایی و رانندگی برای جلوگیری از خطرات، در این محورها بیشتر مدیریت شوند.

وی افزود: تصادفات جاده‌ای یکی از دغدغه‌های مقام معظم رهبری است که براساس فرمایشات معظم‌اله علاوه بر اقتصاد خانواده به اقتصاد دولت نیز لطمه وارد می‌کند و تلفات جانی موجب تالم خانواده‌ها می‌شود.

انتهای پیام

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول