اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  اقتصاد بین الملل

ورود ساعت‌های سوئیسی به حوزه دیجیتال

در حالی که تا پیش از این تولیدکنندگان ساعت‌های سوئیسی علاقه‌ای به فروش اینترنتی نداشتند، اما امروز برای معرفی محصولات خود یک نمایشگاه تمام دیجیتال برگزار کردند.

ورود ساعت‌های سوئیسی به حوزه دیجیتال

به گزارش خبرنگار گروه اقتصاد بین الملل خبرگزاری فارس به نقل از رویترز، شرکت‌های تولیدکننده ساعت‌های سوئیسی لوکس که معمولا خیلی علاقه‌ای به فروش اینترنتی ندارند، امروز یک نمایشگاه تمام دیجیتال برای عرضه و معرفی آخرین محصولات خود راه‌اندازی کرده‌اند.

آنها امیدوارند که با برگزاری این نمایشگاه شاهد افزایش فروش خود باشند. به خاطر شیوع ویروس کرونا، فروش ساعت‌های سوئیسی به شدت کاهش یافته است. 

البته هنوز هم تولیدکنندگان ساعت در سوئیس روی فروشگاه‌های شهری خود و فروش  حضوری تکیه دارند، اما برخی اتفاقات به آنها نشان داده می‌توانند برای فروش ساعت‌های لوکس خود روی فروش آنلاین هم  حساب کنند.

تعطیل شدن مغازه‌های فروش ساعت‌های سوئیسی طی سال گذشته و حتی تعطیل شدن کارخانه‌های آنها، شرکت‌های مربوطه را مجبور کرده است تا به سمت فعالیت در حوزه اینترنت و آنلاین و تجدیدنظر در رویکرد خود در این زمینه بروند. 

گویلائوم دسینس، مدیرعامل گروه تولید کالاهای لوکس هرمس، می‌گوید: یکی از دلایلی که طی سال گذشته فروش ساعت‌های این شرکت از فروش دیگر محصولاتش بیشتر بوده است، این بود که مشتریان قبلا به خرید ساعت به صورت آنلاین عادت کرده بودند. 

در حال حاضر تنها حدود دو درصد از فروش ساعت‌های لوکس سوئیسی به صورت آنلاین انجام می‌شود. البته برخی کارشناسان این رقم را بین 7 تا 9 درصد هم تخمین زده‌اند. هنوز هم برخی شرکت‌های تولیدکننده ساعت سوئیسی نظیر رولکس و فیلیپ، به روش قدیمی فروش خود و عرضه سوئیسی ساعت‌های چند ده‌ هزار دلاری بسنده کرده و چسبیده‌اند. برای شرکت پاتک فیلیپ هنوز هم فروش اینترنتی محلی از اعراب ندارد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول