اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

زیدان: به این رئال مادرید افتخار می‌کنم / هنوز بازی با لیورپول تمام نشده است

سرمربی رئال مادرید پس از پیروزی درخشان مقابل لیورپول در لیگ قهرمانان اروپا به تمجید از بازیکنان خود مخصوصا وینیسیوس پرداخت و از این مسابقه صحبت کرد.

زیدان: به این رئال مادرید افتخار می‌کنم / هنوز بازی با لیورپول تمام نشده است

به گزارش خبرگزاری فارس، شب گذشته در چارچوب دور رفت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، رئال مادرید مقابل لیورپول یک نمایش دیدنی از به ثبت رسانید و توانست با درخشش وینیسیوس مقابل قهرمان سال گذشته انگلیس به برتری 3 بر یک دست پیدا کند.

زیدان پس از این برد ارزشمند خانگی اظهار داشت: ما هنوز چیزی نبردیم و یک بازی دیگر در لیورپول باقی مانده است. اما خوشحالم به خاطر عملکردی که بچه‌ها از خود به ثبت رساندند. کاری که بازیکنانم انجام دادند فوق العاده بود و می‌دانم چه کار سختی را به خوبی به ثبت رساندند. من به این تیم افتخار می‌کنم. 

سرمربی رئال مادرید به تمجید از وینیسیوس پرداخت و گفت: برای او خوشحالم زیرا که به این گل احتیاج داشت مثل مارکو آسنسیو یا کریم بنزما که عملکرد خوبی از خود به ثبت رساندند. وینیسیوس به تیم کمک کرد و با سرعت و گل خود نمایش خوبی داشت. او به خاطر کم گل زدن اعتماد به نفسش از بی رفته که با 2 گل امشب این اعتماد بازگشت. او سزاوار چنین نمایش و تمجیدی است. اگر نگوییم بهترین نمایش وینی در رئال بوده باید بگویم 2 گل مهم در رقابتی مهم به ثبت رسانده است.

زیدان درباره کرونایی شدن واران نیز اظهار داشت: ما چیزی را تغییر ندادیم و صرفا جای او را با «ادر میلیتائو» عوض کردیم. هزاران چیز در این فصل رخ داده و رخ می‌دهد که ما برای همه آنها آماده‌ایم.

رئال مادرید با این پیروزی، یک اعتماد به نفس فوق العاده برای دیدار ال کلاسیکوی شنبه 21 فروردین پیدا کرد و باید دید آن بازی که سرنوشت لالیگا را شاید مشخص کند چه نتیجه‌ای در پی خواهد داشت.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول