اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

رشد ۱۲۰ درصدی تردد نوروز در مازندران

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران با بیان اینکه میانگین تردد روزانه ایام نوروز در حدود ۷ .۱ میلیون تردد بوده است، گفت: این میزان تردد در مقایسه با سال گذشته بیش از ۱۲۰ درصدی رشد داشته است.

رشد ۱۲۰ درصدی تردد نوروز در مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، روزهای پایانی اسفند ماه امسال درحالی به استقبال نوروز رفتیم که مازندران بعد از گذشت ماه‌ها وارد روزهای زرد و آبی کرونایی شد ولی اکنون آژیر قرمز کرونایی در استان به صدا درآمد.

همانگونه که اعلام شد و در توصیه‌های مسؤولان بر پرهیز از حضور در تجمع‌ها و دورهمی‌ها تاکید شد ولی کم توجهی به این مهم روزهای پردردسر کرونایی را برای استان رقم زد.

در مقابل همه این مسائل تلاش کادر درمانی استان در جبهه مقابله با کرونا با وجود همه مشکلات قابل تقدیر و ستودنی است و دوباره روزهای تلخ افزایش مبتلایان، بستری‌شدگان و مرگ‌های کرونای تکرار شده است.

پرونده دومین نوروز کرونایی با چاشنی شیوع ویروس کرونای انگلیسی در همه شهرهای مازندران و همچنین نگرانی‌های کرونایی بسته شد.

*رشد ۱۲۰ درصدی تردد در نوروز امسال

عباسعلی نجفی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مازندران نیز گفت: طی ایام طرح نوروزی یعنی از۲۰ اسفند ماه تا  ۱۵ فروردین ۱۴۰۰) بیش از ۴۴ میلیون تردد از انواع وسایل نقلیه در محورهای بین شهری توسط سامانه‌های ترددشمار بر خط استان به ثبت رسیده است.

وی با بیان اینکه میانگین تردد روزانه در حدود ۷ .۱ میلیون تردد بوده است، افزود: این میزان تردد در مقایسه با سال گذشته بیش از ۱۲۰ درصدی رشد داشته است.

مدیرکل راهداری  و حمل و نقل جاده‌ای استان مازندران تصریح کرد: در ایام طرح نوروزی سال جاری محورهای ساری ـ قائم‌شهرو برگشت، آمل ـ بابل و برگشت، بابل ـ قائم‌شهر و برگشت، بابلسر ـ فریدونکنار و برگشت، آمل ـ محمودآباد و برگشت و محور چالوس  ـ عباس‌آباد و برگشت پرترددترین محورهای استان بودند.

نجفی با اعلام اینکه ساعات ۱۷ تا ۲۰ هر روز شلوغ‌ترین ساعات در محورهای برون شهری استان مازندران بوده است، افزود: روز شنبه ۷ فروردین ۱۴۰۰، پرترددترین روز  با بیش از دو میلیون تردد در ایام طرح نوروزی بوده است.

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول