اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

استاندار قزوین: کارهای دولت در 40 سال گذشته بی‌نظیر بوده است

استاندار قزوین با بیان اینکه زیرسوال بردن خدمات دولت بی انصافی است، مدعی شد: در برخی حوزه‌ها کارهای انجام شده در این دولت به میزان اقدامات انجام شده در ۴۰ سال گذشته و بی نظیر بوده است.

استاندار قزوین: کارهای دولت در 40 سال گذشته بی‌نظیر بوده است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری، هدایت الله جمالی پور استاندار قزوین گفت: زیرسوال بردن خدمات دولت و تلاش برای کمرنگ نشان دادن آن بی‌انصافی بوده و برخلاف مصالح و منافع ملی است.

وی افزود: برخی افراد در جهت پیشبرد منافع شخصی و جریانی تلاش دارند تا خدمات دولت را کمرنگ نشان دهند اما باید بدانند که این اقدام آن‌ها موجب یأس و ناامیدی در جامعه می‌شود و برخلاف مصالح نظام است.

 استاندار قزوین با بیان اینکه دولت تدبیر و امید در هشت ساله گذشته با همۀ تنگناها و موانع کارها و خدمات ماندگاری را از خود به یادگار باقی گذاشته است، افزود: در حوزه‌های توسعه و زیرساختی از جمله راه‌سازی، سدسازی، انتقال آب، برق و گاز، خطوط مخابراتی و تقویت اینترنت، تقویت امکانات بخش بهداشت و درمان و ایجاد زیرساخت‌های کشاورزی، صنعتی و سرمایه‌گذاری در این بخش کارهای زیادی انجام شده که نمی‌توان آنها را نادیده گرفت.

براساس گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری قزوین، وی با بیان اینکه دولت روحانی گام‌های بلندی را برای توسعۀ ایران برداشته و از هیچ تلاشی برای خدمت‌رسانی به مردم فروگذار نبوده، مدعی شده است: در برخی حوزه‌ها کارهای انجام شده در این دولت به میزان اقدامات انجام شده در ۴۰ سال گذشته و بی نظیر بوده است.

جمالی پور با بیان اینکه دشمن در سال‌های اخیر هوشمندانه جهت تحریم‌ها را به سمت معیشت مردم نشانه رفت، افزود: این موضوع موجب شد تا اولویت‌ها تأمین معیشت مردم باشد و در این شرایط خدمات و اقدامات توسعه‌ای و زیرزبنایی دولت کمتر مورد توجه قرار گیرد.

جمالی پور تأکید کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی مختلف باید در راستای ایجاد نشاط و امیدآفرینی بین مردم به تشریح دستاوردها و خدمات دولت بپردازند.

استاندار قزوین گفت: دولت در شرایط سخت تحریم‌ها و کاهش درآمدهای کشور با قوت به خدمت‌رسانی خود ادامه داد و به‌عنوان مثال در همین شرایط طی سال‌های اخیر شاهد رشد قابل توجه جذب سرمایه‌گذار در استان قزوین و اجرای طرح‌های بزرگ عمرانی و زیرساختی همچون تکمیل سد نهب و آبرسانی از سد طالقان به آبیک و افتتاح آزادراه ملی غدیر (آبیک-چرمشهر) بودیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول