اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

آخرین وضعیت طرح اقدام ملی مسکن مازندران

کارشناس ارشد طرح اقدام ملی مسکن در استان مازندران خاطر نشان کرد: به صورت کلی پس از فراخوان ثبت‌نام ۱۳ هزار و ۴۵۶ نفر ثبت‌نام کردند که پس از برررسی‌های نهایی حدود ۳ هزار نفر واجد شرایط بودند.

آخرین وضعیت طرح اقدام ملی مسکن مازندران

خبرگزاری فارس مازندران ـ سرویس اقتصادی|پس از تغییر بحث‌برانگیز نام پروژه‌های مسکن مهر به نام مسکن اجتماعی و نیمه‌تمام بودن پروژه‌های مسکن مهر در استان مازندران که هنوز مدیران استانی بر تکمیل و بهسازی مسکن مهر تاکید دارند دولت با مدیریت محمد اسلامی در وزارت راه و شهر ساری پروژه طرح اقدام ملی مسکن را کلید زد.

از ۱۳ هزار متقاضی طرح اقدام ملی مسکن در استان حدود ۳ هزار نفر براساس اعلام علی تقی‌پور کارشناس ارشد طرح اقدام ملی مسکن در مازندران واجد شرایط بودند.

وی با اعلام اینکه در حال حاضر ۵۲۹ پروژه در دست اقدام است، گفت: این پروژه در شهرهای ساری، آمل، بابل، بابلسر، نکا، رامسر در دست ساخت است که در برخی از پروژه‌ها به مرحله سقف دوم هم رسیده است.

کارشناس ارشد طرح اقدام ملی مسکن با اعلام اینکه در شرایط اولیه  قرار بود این پروژه‌ها متری ۲ میلیون ۶۰۰ هزار تومان به بهره‌برداری برسد، اظهار کرد: به دلیل افزایش قیمت مصالح این پروژه‌ها در حال حاضر متری ۵ میلیون تومان اعتبار نیاز دارد.

وی در پاسخ به این سوال خبرنگار فارس که براساس ثبت‌نام اولیه قرار بود ۱۷ هزار واحد طرح اقدام ملی مسکن در مازندران به‌ بهره‌برداری برسد، گفت: غیر از بحث واجد شرایط بودن افراد موضوع کمبود زمین در استان هم چالش جدی است.

از کارشناس ارشد طرح اقدام ملی مسکن پرسیدیم که این تسهیلات آیا در اختیار متقاضیان قرار گرفته است، گفت: براساس اعلام این تسهیلات در پایان سفت‌کاری در اختیار پروژه قرار می‌گیرد.

وی در ارتباط با وضعیت طرح اقدام ملی مسکن در شهرستان نور، گفت: مشکل زمین در شهرستان نور با مسائل حقوقی همراه بوده است.

کارشناس ارشد طرح اقدام ملی مسکن در استان مازندران خاطر نشان کرد: به صورت کلی پس از فراخوان ثبت‌نام ۱۳ هزار و ۴۵۶ نفر ثبت‌نام کردند که پس از برررسی‌های نهایی حدود ۳ هزار نفر واجد شرایط بودند.

وی اضافه کرد: در حال حاضر ثبت‌نام جدید برای طرح اقدام ملی مسکن در مازندران به دلیل مشکلات تامین زمین نداریم.

انتهای پیام/۸۶۰۰۴/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول