اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

کومان: در زندگی هم شما کمی به شانس احتیاج دارید

سرمربی بارسلونا پس از برد سخت در دیدار مقابل وایادولید و قرار گرفتن در یک قدمی صدر لالیگا به تمجید از دمبله پرداخت و از نمایش تیمش صحبت کرد.

کومان: در زندگی هم شما کمی به شانس احتیاج دارید

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم باشگاه بارسلونا در یکی از حساس‌ترین مسابقات فصل لالیگا شب گذشته در خانه مقابل رئال وایادولید در دقیقه 90 با گلزنی عثمان دمبله به برتری یک بر صفر رسید و توانست برد مهمی را به ثبت رساند. بارسلونا با این برد به یک امتیازی اتلتیکومادرید رسید و رنگ و بویی متفاوت و بسیار هیجان انگیز به ال کلاسیکوی روز شنبه بخشید.

رونالد کومان پس از این برد سخت مقابل تیم شانزدهم جدولی به انتقاد از نمایش تیمش پرداخت و گفت: ما پایین‌تر از سطح استاندارد خود امروز بازی کردیم و بسیار زیاد توپ از دست دادیم ولی سعی کردیم با تغییر سیستم پیشرفت خوبی داشته باشیم.

وی ادامه داد: دمبله به ما اجازه داد که به شکلی متفاوت در این مسابقه بازی کنیم و به نظرم او یک مهره کلیدی در تیم محسوب می‌شود. امیدوارم عثمان با بارسلونا تمدید کند زیرا بازیکن مهمی است. او امروز نشان داد که چقدر از لحاظ فیزیکی پیشرفت کرده و عملکرد خوبی دارد.

کومان گفت: لحظاتی در زندگی است که شما به شانس احتیاج دارید. ما باید همیشه ذهنیتمان، یک ذهنیت مثبت و برنده باشد تا بتوانیم 3 امتیاز مسابقات را کسب کنیم.

سرمربی بارسلونا ادامه داد: قطعا مسابقات ملی تاثیر زیادی روی بازی امروز ما گذاشت ولی ما توانستیم به پیروزی دست یابیم و شایسته این برد هم بردیم. بازیکنان ما ماشین و ربات نیستند که بتوانند این میزان بازی را پشت سر هم انجام دهند.

این مصاحبه را البته چند روز گذشته پپ گواردیولا نیز انجام داد و به خاطر فشردگی مسابقات به لیگ برتر اعتراض کرد. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول