اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

آغاز ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی مناطق روستایی+ جزئیات

فرماندار خرم‌آباد گفت: امروز همزمان با سراسر کشور ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی مناطق روستایی حوزه خرم‌آباد در سطح بخشداری‌ها آغاز و به مدت یک هفته نیز ادامه دارد.

آغاز ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی مناطق روستایی+ جزئیات

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، جعفر طولابی ظهر امروز در جمع خبرنگاران، در تشریح نحوه ثبت‌نام داوطلبان شوراهای اسلامی روستاها و تیره‌های عشایر لرستان، اظهار کرد: امروز همزمان با سراسر کشور ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی مناطق روستایی حوزه خرم‌آباد در سطح بخشداری‌ها آغاز و به مدت یک هفته نیز ادامه دارد.

وی خاطرنشان کرد: بستر کار در حوزه شهرستان فراهم شده، به گونه‌ای که سایت‌های ثبت‌نام با تجهیزات، امکانات و کاربران ویژه ایجاد شده است.

فرماندار خرم‌آباد با اشاره به وجود ۳۰۱ روستای دارای شرایط برگزاری انتخابات در این شهرستان، افزود: از این تعداد، ۲۸۷ روستا دارای جمعیت کمتر از هزار و ۵۰۰ نفر هستند که بایستی دارای سه عضو شورای اسلامی اصلی باشند، ضمن اینکه در ۱۴ روستای بالای ۱۵۰۰ نفر نیز بایستی پنج عضو اصلی شورای اسلامی را دارا شوند.

طولابی بیان داشت: انتظار می‌رود داوطلبان مناطق روستایی ثبت‌نام خود را به روزها و ساعات پایانی مهلت موکول نکنند و از روزهای نخست به بخشداری‌ها مراجعه و مراحل کار خود را انجام دهند.

وی با بیان اینکه تدابیری برای ثبت‌نام غیرحضوری داوطلبان نیز پیش‌بینی شده است، گفت: داوطلبان انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی مناطق روستایی از طریق مراجعه به دفاتر پیشخوان و یا از طریق تلفن همراه نیز قادر به انجام ثبت‌نام هستند.

فرماندار خرم‌آباد تاکید کرد در صورت نواقص مدارک لازم جهت ثبت‌نام، پرونده فرد از بررسی صلاحیت حذف خواهد شد، بنابراین داوطلبان در صورت ثبت‌نام حضوری و یا غیرحضوری مدارک را به طور کامل ارائه دهند.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول