اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

انجام بیش از 3 هزار تست کرونا در گچساران/ روند مراجعه به بیمارستان‌های گچساران رو به افزایش است

رئیس شبکه بهداشت و درمان گچساران گفت: با توجه به مراجعات بیماران مبتلا و مشکوک به کرونا تعداد بستری در بیمارستان‌های شهرستان رو به افزایش است.

انجام بیش از 3 هزار تست کرونا  در گچساران/ روند مراجعه به بیمارستان‌های گچساران رو به افزایش است

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، آرین غلامیان در نشست ستاد کرونا شهرستان اظهار کرد: هم اکنون 55 بیمار مبتلا و مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های گچساران بستری هستند که از مجموع این افراد 21مورد مثبت قطعی هستند.

 وی با بیان اینکه تا سوم فروردین ماه موارد مثبت و بستری کرونا 20 مورد بوده که امنون این آمار به روزانه 40 الی45 نفر رسیده است.

 رئیس شبکه بهداشت و درمان گچساران افزود: با توجه به تعطیلات نوروزی و دورهمی خانوادگی این نگرانی وجود دارد که طی روزهای آینده موارد بستری و مبتلا به کرونا افزایش یابد.

 غلامیان در ادامه از افزایش نمونه‌گیری کرونا اشاره کرد و گفت: از ابتدای سالجاری الی 15 فروردین ماه تعداد 3 هزار و 652 مورد تست رپیدنت و  PCRدریافت شده است که این میزان نمونه‌گیری نسبت به سایر شهرستان‌ها  بیشتر بوده است.

وی عنوان کرد: از مجموع تست‌های دریافت شده متاسفانه 19 درصد مثبت بوده است .

 رئیس شبکه بهداشت و درمان گچساران تصریح کرد: از نیمه اول فروردین ماه بسیاری از تست‌های  PCRانجام شد.

 غلامیان با بیان اینکه در چهار دهستان شهرستان  در حال انجام تست کرونا توسط بهورزان و خانه‌ها بهداشت انجام می‌گیرد، گفت: یک پنجم تست‌های اخذ شده در روستاها بوده است.

 این مسوول ادامه داد: با توجه به مراجعات بیماران مبتلا و مشکوک به کرونا تعداد بستری در بیمارستان‌های شهرستان رو به افزایش است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان گچساران در ادامه با اشاره به گشت‌های مشترک گفت:  از ابتدای سالجاری تا کنون یک هزار 150 مورد بازرسی از بازار و صنوف مختلف صورت گرفته که 225 مورد از این بازرسی ها به صورت مشترک با دستگاه‌های دیگر  انجام گرفت..

 غلامیان ادامه داد: طی بازرسی‌های صورت گرفته از صنوف مختلف 43 مورد اخطاریه بهداشتی صادر شد.

 وی خاطرنشان کرد: با شروع سال جدید سخت‌گیری بیشتری بر صنوف اعمال خواهد شد و به امین هستیم که با اعمال محدودیت‌ها و رعایت پروتکل های بهداشتی وضعیت شهرستان از قرنز به نارنجی و زرد تبدیل شود.

 انتهای پیام/82031

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول