اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

برگزاری لیگ‌های پومسه و هان‌مادانگ تکواندو در البرز

مسٶول سازمان لیگ، گفت: با رعایت پروتکل‌های بهداشتی لیگ‌های استان در دو بخش هان‌مادانگ و پومسه به صورت حضوری در استان البرز برگزار خواهد شد.

برگزاری لیگ‌های پومسه و هان‌مادانگ تکواندو در البرز

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، داود صالحی، مسؤول سازمان لیگ تکواندو کشور، صبح امروز در جمع خبرنگاران، با اشاره به اینکه هیأت تکواندو استان البرز با وجود محدودیت‌ها در پی شیوع ویروس کرونا در سال گذشته فعال و در حرکت بود، گفت: در اوایل سال ۹۹ علی‌الرغم تعطیلی گسترده باشگاه‌ها و عدم فعالیت در حوزه ورزش با برگزاری جلسات متعدد و برنامه‌ریزی صورت گرفته در سازمان لیگ استان و رایزنی‌های مطلوب اولین دوره لیگ مجازی در سطح بین المللی در دو بخش هان‌مادانگ و پومسه برگزار شد.

وی افزود: رقابت‌های مذکور با حضور تکواندوکاران ۱۴ کشور و ۱۲ استان طی چهار هفته بنام جام رمضان از نیمه دوم اردیبهشت تا خرداد ماه سال ۹۹ برگزار شد و خوشبختانه با استقبال بی‌نظیری همراه بود و به زعم کارشناسان امر، برگزاری این رقابت‌ها باعث شده تا تکواندوکاران آمادگی خود را حفظ کنند و دوری از سالن‌های ورزشی باعث افت بدنی آن‌ها نشود.

این مقام مسؤول ادامه داد: مراسم اختتامیه این رقابت‌ها نیز با حمایت حامیان مالی در اواخر خرداد ماه برگزار شد و نفرات اول تا چهارم این رقابت‌ها حکم و مدال دریافت کردند، ضمن آنکه جوایز، حکم و مدال شرکت‌کنندگان دیگر کشورها از طریق پست ارسال شد و کلیه مسٶولین برگزاری و داوران نیز گواهی حضور دریافت کردند.

وی با اشاره به اینکه این رقابت‌ها برای نخستین بار در سطح کشور برگزار شد، بیان کرد: در ادامه فعالیت‌های سازمان لیگ طبق توافق صورت گرفته با تیم‌های شرکت کننده در لیگ جوانان و بزرگسالان (جام نگین البرز) که در سال ۹۸ در هفته پایانی ناتمام ماند تیم‌های اول تا سوم این رقابت‌ها طبق نتایج هفته هشتم مشخص شد و طی برگزاری مراسم اختتامیه مدال، حکم و کاپ قهرمانی تحویل مقام‌آوران شد.

صالحی اظهار کرد: امسال در صورت کسب مجوزهای لازم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی بنا داریم طبق سنوات گذشته لیگ‌های استان در دو بخش هان‌مادانگ و پومسه به صورت حضوری برگزار کنیم.

این مقام مسؤول یادآور شد: امیدوارم در سال جاری نیز با حمایت مسؤولین هیأت، برنامه‌های تدوین شده به مرحله اجرا در بیاید و استان البرز همچون ادوار گذشته جز استان‌های سرآمد، پیش رو و خلاق معرفی شود.

انتهای پیام/ش

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول