اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

غرق شدن ۳ لرستانی در تعطیلات نوروز/ به بیش از ۱۰۰ نفر خدمات امدادی ارائه شد

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر لرستان به غرق شدن سه نفر در رودخانه‌های استان طی ایام نوروز اشاره کرد و گفت: به شهروندان توصیه می‌شود با توجه به احتمال بارش‌های سیل‌آسای بهاری، در حاشیه رودخانه و مکان‌های پرخطر تحت هیچ شرایطی اسکان نکرده و از شناکردن در رودخانه‌های خروشان پرهیز کنند.

غرق شدن ۳ لرستانی در تعطیلات نوروز/ به بیش از ۱۰۰ نفر خدمات امدادی ارائه شد

محمد قدمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌آباد، با اشاره به فعالیت ۱۹ پایگاه ثابت و ۲ پایگاه موقت جمعیت هلال‌احمر لرستان در ایام نوروز، اظهار کرد: همچنین یک مرکز کنترل و فرماندهی و یک پایگاه ثابت امداد هوایی و در مجموع ۲۳ پایگاه در این مدت فعال بودند.

وی خاطرنشان کرد: ۱۵۰ نیروی عملیاتی در هر شیفت با مجموع ۳۰۰ نیرو تا پایان روز ۱۵ فروردین‌ماه جهت پاسخگویی به حوادث آماده‌باش بودند، ضمن اینکه به دلیل شرایط کرونا طرح ستاد مسافران نوروزی را امسال نداشتیم.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر لرستان از ثبت ۴۰ حادثه در سامانه ندای امداد در ایام نوروز خبر و ادامه داد: در این بازه زمانی به بیش از ۱۰۰ نفر خدمات امدادی ارائه شده است.

قدمی همچنین به غرق شدن سه نفر در رودخانه‌های استان طی ایام نوروز اشاره و تصریح کرد: متاسفانه تاکنون سه نفر غرقی در سطح استان داشتیم که به دلیل شرایط خاص رودخانه خروشان و به‌رغم تلاش امدادگران جمعیت و آتش‌نشانی و هیات‌های غریق استان موفق به کشف جسد آنها هم نشده‌ایم.

وی به شهروندان توصیه کرد با توجه به احتمال بارش‌های سیل‌آسای بهاری، ضمن رعایت پروتکل‌های بهداشتی، در حاشیه رودخانه و مکان‌های پرخطر تحت هیچ شرایطی اسکان نکرده و از شناکردن در رودخانه‌های خروشان پرهیز کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول