اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

اعزام ۵۶۰ مصدوم تصادفی به بیمارستان‌های لرستان در ایام نوروز/ افزایش ۱۰۰ درصدی تصادفات

رئیس سازمان اورژانس لرستان از اعزام ۵۶۰ مصدوم تصادفی به بیمارستان‌های سراسر استان در ایام نوروز خبر داد و گفت: همچنین در این مدت هزار و ۳۹۲ مصدوم غیرتصادفی به مراکز درمانی توسط نیروهای اورژانس اعزام شده‌اند.

اعزام ۵۶۰ مصدوم تصادفی به بیمارستان‌های لرستان در ایام نوروز/ افزایش ۱۰۰ درصدی تصادفات

علی مهرزاد صفدری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌آباد، با اشاره به ارای طرح نوروزی اورژانس از ۱۵ اسفند تا ۱۴ فروردین در لرستان، اظهار کرد: طی این بازه زمانی ۳ هزار و ۳۷۵ ماموریت توسط نیروهای اورژانس استان انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد: از این تعداد، ۴۹۵ ماموریت مربوط به تصادفات جاده‌ای و شهری و ۲ هزار و ۸۸۰ مورد نیز مربوط به ماموریت‌های غیرتصادفی همچون بیماری‌ها بوده است.

رئیس سازمان اورژانس لرستان از اعزام ۵۶۰ مصدوم تصادفی به بیمارستان‌های سراسر استان در ایام نوروز خبر و ادامه داد: همچنین در این مدت هزار و ۳۹۲ مصدوم غیرتصادفی به مراکز درمانی توسط نیروهای اورژانس اعزام شده‌اند.

صفدری به افزایش ۱۰۰ درصدی تعداد ماموریت‌ها و همچنین مصدومان در طرح نوروزی امسال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته اشاره و تصریح کرد: در سال ۹۹ تعداد تصادف‌های جاده‌ای و شهری  ۲۴۰ مورد بوده که امسال این آمار به تعداد ۴۹۵ مورد رسیده است.

وی بیان داشت: در حال حاضر ۷۷ پایگاه اورژانس شامل ۴۹ پایگاه جاده‌ای و ۲۸ پایگاه شهری در سراسر استان مشغول فعالیت هستند.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول