اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

نقش رسانه‌ها در کمک به تحقق شعار سال و پر شورتر شدن انتخابات

در بازدید مسوول بسیج رسانه لرستان از دفتر خبرگزاری فارس به نقش رسانه‌ها در کمک به تحقق شعار سال و پر شورتر شدن انتخابات پیش‌رو و کمک به انتخاب صحیح تاکید شد.

نقش رسانه‌ها در کمک به تحقق شعار سال و پر شورتر شدن انتخابات

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، رضا مریدی اصل مسوول بسیج رسانه استان به مناسبت آغاز سال جدید از دفتر خبرگزاری فارس در لرستان بازدید کرد.

مریدی در این دیدار، عنوان کرد: خبرگزاری فارس یکی از رسانه‌های تاثیرگذار و مهم در سطح کشور و استان لرستان است که در بیان مشکلات مردم و جریان سازی‌های خوب، عملکرد مناسبی دارد.

وی با بیان اینکه توجه به شعار سال یکی از رسالت‌های مهم رسانه‌ها و از جمله خبرگزاری فارس است، افزود: مقام معظم رهبری به درستی و با شناخت دقیق از وضعیت کشور شعار سال را «تولید؛ مانع‌ زدایی‌ها، پشتیبانی‌ها» عنوان کردند، که در این راه رسانه‌ها برای شناسایی موانع و بیان آنها نقش موثر داشته و باید مطالبه‌گری کنند.

مسوول بسیج رسانه استان لرستان گفت: همچنین در بحث پشتیبانی نیز علاوه بر اینکه در وهله اول مسوولان اجرایی باید ضمن رفع موانع از تولید داخلی پشتیبانی کنند، رسانه‌ها نیز می‌توانند نقش خود را به عنوان حامی تولید کنندگان داخلی ایفا کنند و بازویی توانمند برای آنها باشند.

مریدی‌اصل خاطرنشان کرد: وظیفه مهم دیگر رسانه‌ها در سال جاری این است که زمینه حضور حداکثری مردم در انتخابات را فراهم آورند و در مقوله مهم انتخابات که سرنوشت کشور را برای چند سال آینده رقم می‌زند شفاف سازی و اطلاع رسانی صحیح و دقیق داشته باشند.

وی اظهار داشت: رسانه‌ها باید شاخص‌های انتخاب درست را برای مردم بیان کنند تا با انتخاب صحیح آینده خوبی برای کشور رقم بخورد.

سعید سرشار مدیر خبرگزاری فارس لرستان نیز در این دیدار ضمن تقدیر از بسیج رسانه لرستان بابت تعامل با رسانه‌های استان، بیان کرد: رسالت ما در خبرگزاری فارس همانگونه که در سنوات قبل وجود داشته، در سال جدید نیز ادامه دارد و تلاش خواهیم کرد هم برای تحقق شعار سال وظیفه و نقش رسانه‌ای خود را انجام دهیم و هم در حوزه انتخابات، اطلاع رسانی صریح، دقیق و شفاف برای مردم داشته باشیم. 

وی افزود: همانگونه که مورد توجه رهبر معظم انقلاب نیز هست، حضور حداکثری در انتخابات باید مورد توجه همه ما باشد و امید داریم که مردم ایران بار دیگر حضوری خوب در عرصه انتخابات خواهند داشت.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول