اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

تولید و اشتغال، زخم خورده عدم پشتیبانی‌ها است

نماینده مردم ابهر، خرم‌دره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تولید در ایران از موانع، رنج دیده است، گفت: در بسیاری از موارد اشتغالزایی از عدم پشتیبانی‌ها زخم خورده است.

تولید و اشتغال، زخم خورده عدم پشتیبانی‌ها است

حجت‌الاسلام حسن شجاعی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: انتخاب شعار سال از سوی رهبر فرزانه یک انتخاب حکیمانه بوده است.

نماینده مردم ابهر، خرم‌دره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تولید در ایران از موانع، رنج دیده است، عنوان کرد: در بسیاری از موارد هم، اشتغالزایی از پشتیبانی‌ها زخم خورده است.

وی با اشاره به اینکه در تحقق شعار سال محکم خواهیم ایستاد، تصریح کرد: دیده شده که تولیدکنندگان در راه تولید و اشتغالزایی باموانع بی شماری مواجه و پشتیبانی چندانی دریافت نمی‌کنند.

شجاعی با بیان اینکه در صورت مشاهده عدم پشتیبانی از تولیدکنندگان با مدیران مقصر برخورد خواهیم کرد، عنوان کرد: این عدم پشتیبانی‌ها به معیشت مردم تاثیر می‌گذارد.

نماینده مردم ابهر، خرم‌دره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به اینکه با بهره‌برداری میدان میوه و تره بار ابهر و کنترل شدن واسطه‌ها امکان کاهش قیمت محصولات کشاورزی برای مصرف‌کنندگان در شهرستان ابهر و شهرهای مجاور فراهم خواهد شد، افزود: ۱۴ سال پیش احداث این میدان میوه و تره بار آغاز شده بود و بیش از ۴ سال از کلنگ‌زنی آن گذشته بود و قرار بود یک ساله افتتاح شود اما به دلیل وجود موانع و عدم پشتیبانی‌ها این پروژه ۱۴ سال است در انتظار است.

وی با بیان اینکه افتتاح این پروژه بیش از ۱۵۰ نفر اشتغالزایی می‌کند، ادامه داد: با دعوت از مسؤولان ذیربط جلسه تشکیل و موانع پیشرفت بررسی شد و راه‌های قانونی برای حل آن طرح شد.

انتهای پیام/۷۳۰۰۹/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول