اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

کشف یک تن مواد غذایی فاسد در ممسنی

رئیس مرکز بهداشت شهرستان ممسنی از کشف و جمع‌آوری بیش از یک تن مواد غذایی و بهداشتی فاسد، غیرمجاز و تاریخ مصرف گذشته در این شهرستان خبر داد.

کشف یک تن مواد غذایی فاسد در ممسنی

به گزارش خبرگزاری فارس از ممسنی، سهام چوبینه با بیان این خبر افزود: طی ۲۴ ساعت گذشته و در خلال بازرسی‌های طرح سلامت نوروزی توسط بازرسین بهداشت محیط، بیش از یک تن مواد غذایی و بهداشتی فاسد، کشف و ضبط شد.

وی گفت: در راستای ارتقای سلامت شهروندان و در ادامه تشدید بازرسی‌های طرح سلامت نوروزی از مراکز حساس تهیه و توزیع مواد غذایی، بازرسان بهداشت محیط مرکز بهداشت شهید خواجه ممسنی، موفق به کشف و جمع آوری یک هزار و ۵۴ کیلوگرم مواد فاسد و غیرقابل مصرف شامل لبنیات و دیگر مواد غذایی شدند.

چوبینه بیان کرد: بازرسان بهداشت محیط در دو شیفت صبح و عصر بازدیدهای خود را انجام داده و در صورت مشاهده هر گونه مواد غذایی فاقد مجوز بهداشتی، فاسد و تاریخ مصرف گذشته نسبت به جمع‌آوری آن اقدام می‌نمایند.

وی از تمام شهروندان تقاضا کرد در صورت مشاهده هرگونه مشکل بهداشتی و موادغذایی مشکوک و فاسد در اغذیه فروشی و مراکز تهیه و توزیع غذا با شماره تلفن ۱۹۰ تماس حاصل نمایند.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول