اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

افزایش ۳ برابری مبتلایان کرونای انگلیسی طی ایام نوروزی در مازندران

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: این روزها شمار مبتلایان به کرونای انگلیسی روز به روز درحال افزایش بوده به طوری‌که می‌توان گفت طی ایام نوروزی دو تا سه برابر شده است.

افزایش ۳ برابری مبتلایان کرونای انگلیسی طی ایام نوروزی در مازندران

قاسم اویس درباره آخرین وضعیت کرونای انگلیسی در شهرهای مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: این روزها شمار مبتلایان به کرونای انگلیسی روز به روز درحال افزایش بوده به طوری‌که می‌توان گفت طی ایام نوروزی دو تا سه برابر شده است.

وی با اشاره به افزایش شمار مبتلایان جدید کرونایی در استان مازندران، افزود: این موضوع نیز در نوع خود نگران‌کننده است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران با بیان اینکه احتمال افزایش تعداد شهرهای درگیر استان وجود دارد، تصریح کرد: قبلا مواردی از کرونای انگلیسی در شهرستان‌های قائم‌شهر، ساری، آمل، رامسر، بابلسر، نور و بابل مشاهده شده که شهرستان‌های تنکابن، سوادکوه شمالی و نوشهر به این لیست اضافه شده است.

اویس بیان کرد: نکته اصلی اینکه تجمعات باید به حداقل برسد و  فاصله‌گذاری اجتماعی مهم‌ترین موضوعی است که باید به آن توجه شود.

وی با هشدار احتمال افزایش تعداد شهرهای درگیر استان، خاطرنشان کرد: ایت احتمال با توجه به عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در بازارهای شب عید ، انجام دید و بازدیدها و دورهمی‌ها در ایام نوروز و همچنین ورود حجم زیادی از مسافران نوروزی به استان،  بسیار زیاد است.

به گزارش فارس، به گفته دکتر سیدعباس موسوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران، تاکنون ۹۷ نفر مبتلا به سوش جهش یافته ویروس کرونا( انگلیسی) شناسایی شده‌اند.

انتهای پیام/86034/غ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول