اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای  /  آسیای مرکزی و روسیه

«اشرف غنی» وارد تاجیکستان شد+تصاویر

رئیس جمهور افغانستان که به منظور شرکت در نهمین کنفرانس «قلب آسیا – روند استانبول» به «دوشنبه» سفر کرده است، مورد استقبال رئیس جمهور تاجیکستان قرار گرفت.

«اشرف غنی» وارد تاجیکستان شد+تصاویر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در دوشنبه، «امامعلی رحمان» رئیس جمهور تاجیکستان از  «محمد اشرف غنی» رئیس جمهور افغانستان که به منظور انجام سفر رسمی و شرکت در نهمین کنفرانس «قلب آسیا – روند استانبول» در راس یک هیئت عالی رتبه سیاسی و اقتصادی صبح امروز وارد «دوشنبه» شد، در محل «قصر ملت» استقبال رسمی به عمل آورد.

رحمان با ابراز خیر مقدم به اشرف غنی، اظهار امیدواری کرد که این سفر برای روابط دوجانبه میان «دوشنبه» و «کابل» و همچنین کمک به حل و فصل مسالمت آمیز مسئله افغانستان نتایج مثبت در پی خواهد داشت.

رئیس جمهور افغانستان نیز از همتای تاجیک خود جهت میزبانی از هیئت رسمی افغانستان و نهمین کنفرانس «قلب آسیا – روند استانبول» تشکر و قدردانی کرد.

پس از مراسم استقبال رسمی، مذاکرات خصوصی رحمان و اشرف غنی برگزار شده و سپس هیئت های رسمی دو کشور مذاکرات انجام خواهند داد.

در پایان مذاکرات هیئت های رسمی تاجیکستان و افغانستان تعدادی از اسناد همکاری به امضا خواهد رسید و بیانیه مشترک روسای جمهور دو کشور پخش خواهد شد.

فردا رحمان و غنی در مراسم افتتاح نهمین کنفرانس «قلب آسیا – روند استانبول» شرکت و سخنرانی خواهند کرد.

انتهای پیام/.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول