اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

افزایش دوبرابری تخت‌های ICU در بیمارستان‌های جنوب کرمان/خطر پیک کرونای انگلیسی در شهرستان‌های جنوبی

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت با اشاره به دوبرابر شدن تخت‌های ICU در ۷ بیمارستان جنوب خاطر نشان کرد: خوشبختانه با تعامل و همدلی عوامل مدیریتی در ۷ شهرستان توانستیم در طرح شهید حاج‌قاسم سلیمانی جزو دانشگاه‌های برتر کشوری شویم.

افزایش دوبرابری تخت‌های ICU در بیمارستان‌های جنوب کرمان/خطر پیک کرونای انگلیسی در شهرستان‌های جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از منوجان، محمد محمودی ظهر امروز در حاشیه جلسه شورای سلامت شهرستان ضمن گزارش عملکرد ستاد کرونا در سال گذشته بیان کرد: با شیوع کرونا تعامل بین شورای اداری و ستاد کرونای شهرستان با ستاد کرونای استان هرمزگان خوشبختانه توانستیم در حد توان عملکرد خوبی داشته باشیم، بنابراین می‌طلبد تعامل‌ها در شیوع کرونای انگلیسی نیز تکرار شود تا خدای ناکرده سلامت مردم به خطر نیفتد.

فرماندار منوجان اشاره‌ای به پروژه‌های عمرانی بالای ۸۰ درصد شهرستان کرد و افزود: انتظار می‌رود به پروژه‌های بالای ۸۰ درصد شهرستان نگاه ویژه‌ای شود و جهت تکمیل آنها اقدامی جدی صورت گیرد تا مردم بتوانند از این خدمات بهره‌مند شوند.

وی با اشاره به جمعیت شهر نودژ عنوان کرد: فعال‌کردن پزشک سوم و افزایش ساعات کاری درمانگاه نودژ جای تقدیر دارد اما می‌طلبد با توجه به جمعیت شهر نودژ فعالیت درمانگاه نودژ شبانه‌روزی شود.

مکارم، رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت بیان داشت: وضعیت کرونا در جنوب خیلی بحرانی نیست اما اگر در این یک هفته مردم رعایت نکنند باید منتظر پیک بعدی کرونا آن هم از نوع انگلیسی در منطقه باشیم.

وی عنوان کرد: در ۴ مورد مثبت در رودبار جنوب متاسفانه هر ۴ مورد سفری به هرمزگان و بندر خمیر داشته‌اند.

مکارم با اشاره به دوبرابر شدن تخت‌های ICU در ۷ بیمارستان جنوب خاطر نشان کرد: خوشبختانه با تعامل و همدلی عوامل مدیریتی در ۷ شهرستان توانستیم در طرح شهید حاج‌قاسم سلیمانی جزو دانشگاه‌های برتر کشوری شویم.

وی تشریح کرد: منطقه منوجان با توجه به گلوگاه بودنش با هرمزگان و سیستان و بلوچستان از حساسیت خاصی برخوردار است که باید تلاش‌های بیشتری در خصوص کرونا انجام شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت در خصوص فعالیت ۲۴ ساعته درمانگاه نودژ عنوان کرد: دانشگاه‌ها در تصمیم‌گیری‌ها به صورت وزارتی عمل می‌کنند و اینکه فعال‌بودن درمانگاه نودژ نیاز به ۴ برابر شدن نیروی کاری در این مرکز است که اکنون امکان‌پذیر نیست اما در دستور کار قرار گرفته و پیگیری خواهد شد.

وی با اشاره به پروژه‌های عمرانی شهرستان گفت: در بحث پروژه‌ها پیمانکار مشخص و کارهای اداری انجام شده است که به‌زودی عملیات اجرایی آنها آغاز می‌شود.

انتهای پیام/۸۰۰۰۶/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول