اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

شرط رئال برای حضور ازارد در مسابقات یورو

باشگاه رئال مادرید برای حضور ستاره اش به همراه تیم ملی بلژیک در مسابقات یورو شرط گذاشت.

شرط رئال برای حضور ازارد در مسابقات یورو

به گزارش خبرگزاری فارس، به نقل از نشریه «مارکا» اسپانیا، ادن ازارد ستاره بلژیکی رئال مادرید این روزها شرایط سختی را پشت سر می گذارد.

مصدومیت دوباره ستاره بلژیکی باعث شده تا بحران دیگری دامن گیر ازارد شود. هافبک تیم ملی بلژیک از زمان پیوستن رئال چندین بار مصدوم شده و می توان به او لقب ستاره همیشه مصدوم داد.

ازارد به بازی حساس رفت و برگشت مقابل لیورپول در لیگ قهرمانان اروپا و ال کلاسیکو نمی رسد. در همین رابطه مسابقات یورو در تابستان پیش رو وجود دارد.

چالش جدید رئال مادرید این است که مجوز حضور بازیکنش به همراه تیم ملی بلژیک در مسابقات یورو را بدهد. بهترین تصمیم این است که ازارد در تابستان استراحت کند و با آمادگی کامل خود را برای فصل آینده لالیگا آماده کند.

اما باشگاه رئال مادرید برای حضور ازارد در یورو مشکلی ندارد و تنها یک شرط دارد. شرط مادریدی این است که پیش از رفتن ازارد از سوی تیم پزشکی تست شود و در صورت نداشتن هیچ گونه مشکلی راهی اردوی تیم ملی بلژیک شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول