اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

دولت پشتیبان تولید، لازمه آینده کشور است

امام جمعه شهرکرد با بیان اینکه امسال باید پشتیبانی و مانع‌زدایی از تولید انجام شود و این امر باید از طریق دولت فعلی و دولت آینده صورت بگیرد، گفت: از این رو مردم باید هشیارتر از گذشته دولتی را تشکیل دهند که به معنای واقعی پشتیبان تولید باشد.

دولت پشتیبان تولید، لازمه آینده کشور است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهرکرد با اشاره به شعار سال، گفت: این موضوع نشان از اهمیت تولید و اقتصاد است و برخی این را خوب درک نکردند و انصافا بعضی از جوانان و فعالان عرصه اقتصادی در این چند سال بسیار کوشا بودند.

امام جمعه شهرکرد ادامه داد: تلاش همین جوانان انقلابی و فعالین اقتصادی سبب شده است که امروز اقتصاد کشور در بین 20 اقتصاد قدرتمند جهان باشد.

نکونام با بیان اینکه امسال باید پشتیبانی و مانع‌زدایی از تولید انجام شود و این امر باید از طریق دولت فعلی و دولت آینده صورت بگیرد، افزود: از این رو مردم باید هشیارتر و بیدارتر از گذشته دولتی را تشکیل دهند که به معنای واقعی پشتیبان تولید باشد.

وی عنوان کرد: دولت جدید باید پیشرو و پیشگام تولید باشد و این لازمه آینده کشور است.

خطیب نماز جمعه شهرکرد با بیان اینکه قاچاق، واردات بی‌رویه و نگاه مخالف تولید داخلی از موانع رشد اقتصاد کشور است، توضیح داد: این موانع باید توسط دولت برطرف شود و یأس و ناامیدی در دشمنانی که به وسیله تحریم به دنبال نابودی اقتصاد کشور هستند ایجاد شود.

وی گفت: فرهنگ‌سازان جامعه شامل ائمه جمعه و جماعات و برنامه‌سازان باید زمینه‌ساز پشتیبانی از تولید و مانع‌زدایی باشند و امروز این یک تکلیف برای جوانان و گردانندگان چرخ انقلاب است.

نکونام در ادامه با اشاره به روز 12 فروردین‌ماه، افزود: انقلاب اسلامی باور به دین را در جامعه افزایش داده است و اینکه دین می‌تواند اقتصاد جامعه را متحول و معاش و معاد برای مردم ایجاد کند.

وی اضافه کرد: مردم در این شرایط سخت کرونایی به منظور احترام به کادر درمان در روز طبیعت در خانه بمانند تا زنجیره انتقال این بیماری منحوس در استان و البته در کشور قطع شود.

انتهای پیام/68024

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول