اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

مشکل جدید الاهلی پیش از دیدار با استقلال

الاهلی که به تازگی قرارداد مربی صرب خود را فسخ کرد، همچنان نتوانسته قرارداد مربی تازه وارد خود را در فدراسیون فوتبال عربستان ثبت کند.

مشکل جدید الاهلی پیش از دیدار با استقلال

به گزارش خبرگزاری فارس، باشگاه الاهلی عربستان 2 روز گذشته به صورت توافقی قرارداد خود را ولادان میلویوویچ صربستانی فسخ کرد. پس از این اتفاق حریف استقلال در لیگ قهرمانان آسیا قصد داشت تا هر چه سریع‌تر با سرمربی جدید خود قرارداد امضا کند که در این کار به بن بست خورده است.

 الریاضیه عربستان در خبری اختصاصی نوشت که الاهلی نتوانسته قرارداد یوسف عنبر، سرمربی جدید خود را ثبت کند زیرا فدراسیون فوتبال عربستان از این موضوع خودداری کرده است.

طبق قوانین جدید فدراسیون فوتبال عربستان، یک مربی نمی‌تواند در یک فصل با 2 تیم کار کند و همین عامل باعث شده تا الاهلی نتواند قرارداد خود را با عبنر ثبت کند.

این مربی پیشتر در تیم البکیریه مشغول به کار بود و باید دید الاهلی پیش از دیدار با استقلال چه تصمیمی برای ثبت کردن سرمربی خود اتخاد خواهد کرد.

الاهلی و استقلال در گروه C لیگ قهرمانان آسیا با تیم‌های الدحیل قطر و الشرطه عراق هم گروه هستند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول