اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

استقلال برترین تیم ایران و دهمین تیم برتر آسیا در دهه دوم قرن 21

فدراسیون بین‌المللی تاریخ و آمار فوتبال (IFFHS) برترین تیم های دنیا در جهان را معرفی کرد که بر این اساس استقلال ایران در میان 10 تیم برتر قاره کهن قرار دارد.

استقلال برترین تیم ایران و دهمین تیم برتر آسیا در دهه دوم قرن 21

مهدی آقامحمدی؛ به گزارش خبرگزاری فارس، فدراسیون بین‌المللی تاریخ و آمار فوتبال (IFFHS) اقدام به انتشار برترین تیم های دنیا در قاره های مختلف طی بازه زمانی سالهای 2011 تا 2020 کرده است که در این میان، استقلال به عنوان دهمین تیم برتر قاره آسیا شناخته شده است.

تیم های چونبوک موتورز کره جنوبی، الهلال عربستان و اولسان هیوندای کره جنوبی در رده های اول تا سوم بهترین تیم های آسیا در دهه گذشته قرار گرفتند. 

استقلال ایران هم با کسب 883 امتیاز در رده دهم آسیا طی سالهای 2011 تا 2020 قرار گرفت.

اف سی سئول کره جنوبی، الاهلی عربستان، سوان بلووینگز کره جنوبی، گوانگژو اورگرانده چین، پوهانگ استیلرز کره جنوبی، کاشیما آنتلرز ژاپن و استقلال ایران در رده های چهارم تا دهم ایستاده اند.

در این رده بندی، 5 باشگاه کره ای، 2 تیم عربستانی، یک تیم چینی، یک تیم ژاپنی و استقلال در رتبه های اول تا دهم جای گرفته اند.

 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول