اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

آغاز تمرینات سال جدید در نبود مهاجم خارجی/ بازگشت قریشی به ذوب‌آهن

تمرینات تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در سال 1400 از امروز آغاز شد.

آغاز تمرینات سال جدید در نبود مهاجم خارجی/ بازگشت قریشی به ذوب‌آهن

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در اولین جلسه تمرینی شاگردان مجتبی حسینی در سال جدید، اکثریت بازیکنان زیر نظر کادر فنی به انجام برنامه‌های تیمی پرداختند. محمد قریشی که مدت طولانی را به دلیل مصدومیت و سپس عمل جراحی در کنار تیم حضور نداشت، از امروز در تمرینات گروهی حاضر شد.

شهاب گردان دروازه‌بان ذوب‌آهن که در آخرین بازی سال قبل مقابل پیکان در برخورد با مهاجم حریف دچار مصدومیت و تعویض شد، تمریناتش را زیر نظر پزشک انجام داد.

دارکو بیدوف مهاجم صربستانی تیم ذوب‌آهن در مرخصی به سر می‌برد و قرار است پنجم یا ششم فروردین به اردوی تیم ملحق شود اما ایوان مارکوویچ دیگر بازیکن صرب تیم در ایران حضور دارد و امروز به همراه سایر نفرات تمرین کرد.

بازیکنان تیم ذوب‌آهن از فردا وارد یک اردوی آماده سازی در اصفهان می‌شوند و ممکن است با نظر کادر فنی در این اردوی 4 روزه، یک بازی تدارکاتی را نیز برگزار کنند.

در حاشیه تمرین امروز با حضور رسول کربکندی عضو هیات مدیره و سخنگوی باشگاه، جشن تولدی برای علی شجاعی مدیر تیم و همچنین تصویربردار ذوب‌آهن برگزار شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول