اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  تشکل های دانشگاهی

فعالیت دانشجویان جهادی تهران‌ در نوروز/ از ساخت خانه برای نیازمندان تا برگزاری کلاس‌های کنکور

دانشجویان بسیجی و جهادی دانشگاه های تهران بزرگ هم این روزها به کرمان سفر کرده اند تا با انجام خدمات مختلف رایگان در کنار محرومان این استان باشند.

فعالیت دانشجویان جهادی تهران‌ در نوروز/ از ساخت خانه برای نیازمندان تا برگزاری کلاس‌های کنکور

به گزارش حوزه تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس، تابستان و نوروز فرصت خوبی است برای گروه های جهادی دانشجو که با استفاده از این تعطیلات این ایام در اردوهای جهادی شرکت کنند. نوروز امسال هم دانشجویان جهادی این فرصت را از دست نداده و در قالب گروه های مختلف به مناطق محروم کشور سفر کردند تا یاری گر محرومان باشند.

دانشجویان بسیجی و جهادی دانشگاه های تهران بزرگ هم این روزها به کرمان هجرت کرده اند تا با انجام خدمات مختلف رایگان در کنار محرومان این استان باشند.

رضا محمدی‌نژاد مسئول عملیات جهادی بسیج دانشجویی تهران بزرگ درباره این اردو به خبرنگار تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس گفت: هرساله با فرارسیدن ایام نوروز فرصت‌ ویژه‌ای برای حضور دانشجویان جهادگر در مناطق محروم ایجاد می‌شود و اگرچه امسال شرایط کرونا محدودیت‌های زیادی را به وجود آورد اما برنامه‌ریزی‌های خوبی جهت اعزام دانشجویان بسیجی به مناطق محروم صورت گرفت. 

 


وی ادامه داد: ۳۰۰ دانشجوی جهادگر از ۲۰ اسفندماه ۹۹ الی ۷ فروردین ۱۴۰۰ در بازه‌های زمانی مختلف وارد منطقه شده و طبق برنامه قرارگاه در چهار عرصه عمرانی، پزشکی ، فرهنگی و آموزشی به ارائه خدمات به مردم شریف این بخش از کشورمان خواهند پرداخت. 

محمدی‌نژاد در ادامه تصریح کرد: معاونت عملیات جهادی بسیج دانشجویی تهران بزرگ در نوروز امسال اقدام به برپایی یک قرارگاه جهادی جهت حضور گروههای دانشجویی در منطقه زهکلوت استان کرمان کرد که این قرارگاه در بیستم اسفند ماه سال ۹۹ همزمان با ولادت امام حسین علیه السلام افتتاح شد.
وی افزود: در همین راستا به یاری خدا ۱۵ گروه جهادی دانشگاه های تهران بزرگ با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به مناطق محروم اعزام شدند. 

معاون عملیات جهادی بسیج دانشجویی تهران بزرگ تصریح کرد: در همین راستا ۴۰ پزشک در منطقه حضور پیدا کرده و و ارائه خدماتی از قبیل دندان‌پزشکی، بینایی‌سنجی، مامایی، توانبخشی،غربالگری و... خواهند پرداخت. 

 

 

به گزارش فارس، در میان اعضای این گروه جهادی، ۱۰ دانشجوی رتبه برتر کنکور هم جهت آموزش و پشتیبانی از دانش آموزان کنکوری منطقه در حال فعالیت هستند. 

 

 

ساخت ۶ باب منزل مسکونی؛ ساخت ۱۰ چشمه سرویس بهداشتی و ساخت ۱۰ چشمه حمام از فعالیت‌های عمرانی گروه‌های جهادی دانشگاه‌های تهران بزرگ در مناطق محروم کرمان است. 

جمعی از این دانشجویان جهادی هم در این منطقه به ارائه خدمات فرهنگی و اجتماعی می‌پردازند. 

شور و شوق دانشجویان جهادی برای خدمت رسانی به نیازمندان این روزها در بیشتر مناطق محروم دیده می شود. دانشجویان جهادی در این مناطق هرکاری بتوانند انجام می دهند تا مشکلات محرومان کشورمان کمتر شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول